تسطیح و پاکسازی ۷۵ کیلومتر از حریم راه شهرستان پارس آباد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: ۷۷ کیلومتر از حریم راه شهرستان پارس آباد در یک ماه گذشته تسطیح و پاکسازی شده است.

آیدین مرادی در بازدید از راه‌های روستایی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۲۲ کیلومتر از راه‌های روستایی و مرزی این شهرستان تسطیح و موج گیری شده گفت: بیش از ۲ کیلومتر از راه‌های روستایی شن ریزی و اصلاح افتادگی شانه تسطیح شده است.

او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده راهداران ۳۶۰ متر مربع از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان پارس آباد را لکه گیری کرده اند تصریح کرد: در یک ماهه گذشته هزار متر مربع از محور‌های مواصلاتی این شهرستان توسط راهداران روکش آسفالت شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد نگهداری هزار و ۹۰۰ متر طول سیستم روشنایی را توسط راهداران یادآور شد و اظهار کرد: ۱۸۵ مورد از پل‌ها و نقاط پربرخورد با دپو مصالح آشکارسازی شده است.

مرادی حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را به عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با حضور ۱۸۵ مورد گشت راهداری در حریم تاکنون از ۳ مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری شده، ۳ مورد دکه‌های غیرمجاز جمع آوری و ۷۵ کیلومتر از حریم راه این شهرستان آزادسازی شده است.

او رنگ آمیزی ۴۵ عدد از پایه تابلو علائم و پایه چراغ چشمک زن، نصب ۶۵ عدد علائم ایمنی، ۱۴ متر مکعب ریزش برداری، رنگ آمیزی ۱۸ عدد از سرعت کاه‌ها، شستشوی ۴۲۰ عدد تابلو و علائم راه‌های اصلی، شستشوی ۱۲ مورد حفاظ‌ها و نرده پل‌ها و برچیدن تابلو‌های تبلیغاتی و علائم فرسوده و معیوب را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۱ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در ۱ ماهه گذشته از جابجایی ۷ هزار تن کالا توسط ۱۲ شرکت حمل و نقل کالا در این شهرستان خبرداد و تصریح کرد: در مدت یاد شده ۷۸۲ برگ بارنامه نیز در این شهرستان صادر شده است.

مرادی در این مدت به جابه‌جایی حدود ۹ هزار و۸۰۰ نفر مسافر در شهرستان پارس آباد اشاره کرد و افزود: این تعداد مسافر در قالب هزار و۵۰۰ سفر توسط ۲۲ دستگاه اتوبوس و ۵۶ دستگاه سواری انجام شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.