تسطیح بیش از ۴۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان بیله سوار

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار گفت: بیش از ۴۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی روستایی و مرزی این شهرستان تسطیح و رگلاژ شده است.

ضیاء فکری در بازدید از راه‌های روستایی این شهرستان با بیان اینکه در مدت یاد شده ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی و اصلی شهرستان بیله سوار توسط راهداران قنو زنی شده افزود: در این مدت عملیات زیرسازی و احداث راه روستایی حاج تاپدوق به طول ۳ کیلومتر نیز در حال اجرا است.

او با اشاره به اینکه زیرسازی ۳.۵ کیلومتر از راه روستایی ملانقی قنبر انجام شده و آسفالت آن نیز در حال اجرااست تصریح کرد: در ۱ ماهه گذشته عملیات احداث باند جنوبی خیابان امام خمینی شهر جعفرآباد که زیرسازی آن توسط شهرداری انجام شده و آسفالت این مسیر نیز به طول ۵۰۰ متر در عرض ۸ متر توسط این اداره در حال اجراست.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار در مدت یاد شده لکه گیری محور‌های مواصلاتی این شهرستان را با استفاده از ۱۲۰ تن آسفالت سرد و گرم یادآور شدو خاطرنشان کرد: راهداران ۵۰ عدد علائم اخطاری و انتظامی و ۶ متر مربع تابلو اطلاعاتی در راه‌های این شهرستان تهیه ونصب کرده اند.

فکری حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و اظهار کرد:با حضور گشت راهداری در محور‌ها تاکنون در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه‌ها ۱ مورد ساخت وساز غیر مجاز قلع وقمع و ۸ مورد اخطارنیز به متخلفان ابلاغ شده است.

او رنگ آمیزی ۱۳۱ متر از سرعت کاهها، برچیدن ۶۲ عدد از علائم فرسوده و فاقد کارایی،  ایمن سازی نقاط حادثه خیز از قبیل نصب تابلو هشدار دهنده و نصب چراغ چشمک زن،  تنقیه و لایروبی ۱۶۸ دهنه پل‌ها و ایجاد دپوی خاکی، علف زنی کناره تابلو‌ها، مستقر نمودن اکیپ‌های راهداری در محل پر حادثه،  سرویس دو ره‌ای ۱۰ دستگاه از ماشین آلات سنگین وسبک و شستشوی علائم بعد از هر بارندگی را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۱ ماهه گذشته برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.