رئیس اداره راهداری شهرستان پارس آباد گفت: حدود ۶۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های این شهرستان در ۸ ماهه گذشته تسطیح و پاکسازی شده است.

آیدین مرادی در بازدید از محور‌های مواصلاتی این شهرستان با بیان اینکه در مدت یاد شده تسطیح و موج گیری ۱۲۸ کیلومتر از راه‌های روستایی و مرزی توسط راهداران انجام شده گفت: در این مدت راهداران بیش از ۱۸ کیلومتر از شانه راه و افتادگی شانه را با شن ریزی تسطیح و اصلاح کرده اند. 

او با اشاره به اینکه در ۸ ماهه گذشته ۲ هزار و۶۰۰ متر مربع از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان پارس آباد لکه گیری شده تصریح کرد: در مدت یاد شده راهداران ۵۷ هزار متر مربع روکش آسفالت اجرا کرده اند. 

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در این مدت شن ریزی ۱۲ کیلومتر از راه‌های روستایی را یادآور شد و اظهار کرد: راهداران از هزار و۹۰۰ متر طول روشنایی موجود بطور مستمر نگهداری کرده اند. 

مرادی حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و افزود: تاکنون با حضور هزار و۵۰۰ مورد گشت راهداری در حریم از ۴۲ مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری شده، ۲مورد ساخت و ساز غیرمجاز متوقف، ۴۹ مورد دکه‌های غیرمجاز جمع آوری، ۵۵۵ کیلومتر از حریم راه آزادسازی و با اخذ ۷ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم اقدام شده است. 

او در جهت آگاهی دهی به رانندگان و ملزم کردن آن‌ها به رعایت قوانین راهور در جاده به تهیه، تعمیر و نصب ۱۴۲ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی، ۷۷۰ عدد علائم ایمنی و ۱۰ عدد بنر اطلاعاتی در راه‌های این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: ۲۵۵ عدداز تابلو‌های تبلیغاتی و علائم فرسوده و معیوب نیز از سطح جاده‌های شهرستان پارس آباد برچیده شده است. 

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد رنگ‌آمیزی ۵۴۵ مورد از پایه تابلو علائم و پایه چراغ چشمک زن، نصب و تعمیر ۳۵ شاخه گاردریل، رنگ آمیزی۹۲ متر از سرعت کاهها، شستشوی ۲ هزار و ۶۰۰ عدد از تابلو و علائم راه‌های اصلی، شستشوی ۵۱ مورد از حفاظ‌ها و نرده پلها، آشکارسازی هزار و ۴۰۰ مورد از پل‌ها و نقاط پربرخورد با دپو مصالح و تنقیه و پاکسازی ۳۵۳ دستگاه از دهانه پل را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۸ ماهه گذشته برشمرد.

مرادی در مدت یاد شده از جابجایی ۲۴۷ هزار تن کالا توسط ۱۲ شرکت حمل ونقل کالا در شهرستان پارس آباد خبر داد و خاطرنشان شد: در این مدت ۳۰ هزار برگ بارنامه نیز در این شهرستان صادر شده است. 

او با اشاره به اینکه در ۸ ماهه گذشته ۸۲ هزار و ۸۷۸ نفر مسافر نیز توسط ۲۲ دستگاه اتوبوس و ۵۶ دستگاه سواری از شهرستان پارس آباد به مقاصد مختلف جابه جا شده‌اند افزود: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۱۳ هزار و ۳۳۹ سفر انجام شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.