رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از اجرای زیرساخت‌های لازم برای بهره گیری از پابند الکترونیک برای کنترل و پایش دقیق مجرمین سابقه دار خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: پلیس هم راستا با توسعه فناوری‌های نوین و در راستای افزایش امنیت عمومی شهروندان بر اجرایی شدن پایش هوشمند سارقان و مجرمان حرفه‌ای از طریق دستبند و پابند الکترونیک اهتمام ورزیده و زیرساخت‌های لازم برای بهره گیری از این موضوع در حال انجام است.

وی افزود: این طرح به منظور اهتمام ویژه پلیس برای مبارزه با سرقت و دیگر جرائم و تامین امنیت عموم مردم در سطح جامعه و لزوم بهره گیری از روش‌های نوین برای سارقان و مجرمانی که به صورت حرفه‌ای و ادامه دار، اقدام به جرم می‌کنند اجرا می‌شود و مسئولان قضایی نیز ضمن تعامل با پلیس در اجرای این طرح، دستورات لازم در رابطه با نحوه پایش الکترونیکی مجرمین سابقه دار و حرفه‌ای را به پلیس ابلاغ می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در این رابطه پلیس در راستای رویکرد جامعه محوری خود نسبت به اطلاع رسانی این طرح و نتایج حاصل از آن در حوزه ارتقای امنیت و افزایش رضایتمندی شهروندان اقدام می‌کند و در این خصوص از عموم مردم همیشه همراه نیز می‌خواهیم نقطه نظرات خود را به پلیس منعکس کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار