مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۸۶ کیلومتر بزرگراه در این استان در دست اجراست که تا پایان سال در مناطق مختلف استان بهره برداری می‌شود.

محبوب حیدری اظهار کرد: در توسعه بزرگراهی استان اقدامات و کار‌های خوبی در ۲ سال اخیر صورت گرفته به طوری که ۵۵ کیلومتر بزرگراه سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت و ۸۶ کیلومتر دیگر هم تا پایان امسال بهره برداری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: از ابتدای انقلاب تا شروع دولت سیزدهم ۱۷۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل احداث شده که مقرر است به همین میزان بزرگراه در استان احداث شود تا شاهد کاهش ترافیک و میزان تصادفات در جاده‌های استان باشیم.

او یادآورشد: اغلب پروژه‌های بزرگراهی استان دارای ردیف ملی هستند و این پروژه‌ها در قالب قطعات مختلف در شمال و جنوب استان در دست اجرا هستند که با توجه به اولویت این قطعات تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود این پروژه‌ها طی سال‌های پیش رو تکمیل شده و عقب ماندگی تاریخی استان اردبیل در شاخص بزرگراهی به استاندارد‌های کشوری برسد.

حیدری با بیان اینکه طرح و اجرای نهضت ملی مسکن عزم و اهتمام دولت شهید آیت الله رییسی در کشور بود، افزود: همزمان با انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی به ریاست جمهوری و از آغاز دولت سیزدهم قانون طرح نهضت ملی مسکن در کشور ابلاغ شد و در استان اردبیل نیز حدود ۳۰ هزار نفر واجد شرایط خانه دار شدن شناخته شدند.

 او اظهار کرد: در ۲ سال و ۹ ماه ریاست جمهوری آیت الله رییسی ساخت مسکن برای ۲۵ هزار نفر در استان اردبیل مصوب شد که این واحد‌ها با پیشرفت فیزیکی قابل توجهی در نقاط مختلف استان در دست ساخت می‌باشد.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: طرح نهضت ملی مسکن یک عزم ملی می‌خواست که با اقدام جهادی، مدیریت و پیگیری‌های جدی آیت الله شهید رییسی شهید جمهور نسبت به تمام طرح‌های قبلی مسکن در کشور آغاز و با همت و تلاش وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی ساخت واحد‌های مسکونی در سطح کشور در حجم گسترده و بی سابقه‌ای در حال اجراست.

حیدری ادامه داد: با حضور آیت الله شهید رییسی به طور متوسط هر ماه جلسه شورای مسکن برگزار می‌شد و همین امر سبب شد تا نهضت ملی مسکن در کشور با سرعت بیشتری نسبت به تمام طرح‌های قبلی اجرا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار