مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از برگزاری دومین دوره تربیت مربی پایه با حضور ۱۳۰ نفر از مربیان طرح ملی دادرس خبر داد.

رضا فلاح گفت: دومین دوره تربیت مربی پایه ویژه ۱۳۰ نفر از مربیان طرح ملی دادرس در مرکز بین المللی آموزش‌های تخصصی امدادونجات این جمعیت در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه، این دوره ویژه مربیانی است که در آزمون کتبی سال گذشته نمره قبولی کسب کردند، افزود: فراگیران در این دوره به صورت عملی با سرفصل‌های روش تدریس، نحوه تدریس در زمینه امداد و کمک‌های اولیه، مهارت‌های پایه داوطلبی، آمادگی در برابر مخاطرات، دادرس و خانه‌های هلال آشنا و سپس آزمون عملی دادند.

وی با اشاره به اینکه مربیان از سراسر شعب جمعیت هلال احمر استان کرمان در مرکز آموزش‌های تخصصی هلال احمر در شهر کرمان گردهم آمدند، خاطرنشان کرد: قبول شدگان این دوره می‌توانند دوره‌های آموزشی مهارت‌های پایه داوطلبی، مخاطرات و دادرس را به عموم مردم آموزش دهند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این دوره از مورخ هفتم خردادماه جاری به مدت ۲ روز در حال برگزاری است، تصریح کرد: در پایان برای پذیرفته شدگان آزمون نهایی مدرک مربیگری صادر می‌شود.

لازم به ذکر است این دوره آموزشی توسط معاونت آموزش و پژوهش و با همکاری معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار