ثبت درخواست سرویس مدارس در سامانه سفیر مهر

با ابلاغ مدیرکل آموزش و پرورش استان و هماهنگی مدیران مدارس و شرکت‌های حمل و نقل دانش‌آموزی، فرایند ثبت‌نام در سامانه سفیر مهر در حال انجام است.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: برای خدمت‌رسانی بهتر به دانش‌آموزان، به اولیای آنها برای ثبت درخواست سرویس مدارس در روز‌های پایانی سال تحصیلی (۱۴۰۲-۱۴۰۳) و اواخر اردیبهشت جاری اطلاع‌رسانی شد و بطور مجدد این کار هنگام توزیع کارنامه به دانش‌آموزان نیز انجام می شود.

شهرام صانعی افزود: امسال برای دومین سال بصورت هوشمند سامانه «سفیر مهر» فعال شده  تا فرایند ثبت‌نام دانش‌آموزان متقاضی سرویس مدرسه با فشردگی هر سال در شهریور ماه مواجه نشود.

او با اشاره به فعالیت سامانه «سفیر مهر» به آدرس ssm.esftaxirani.ir تاکید کرد: والدین در مرحله نخست، تقاضای سرویس را در سامانه وارد و سپس شرکت‌های حمل و نقل با بررسی درخواست‌ها و درصورت فراهم بودن شرایط پذیرش دانش‌آموزان، برای والدین پیامک ارسال می‌کنند.

صانعی اعلام کرد: نرخ ماهیانه سرویس مدارس باید بصورت مصوبه در کارگروه مربوطه مطرح شود و سپس به تصویب شورای شهر و تاییدیه فرمانداری برسد، اما نمی‌توان معطل این روند قانونی بود لذا در آینده مبلغی با اعلام سازمان تاکسیرانی بصورت پیش پرداخت موقت از دانش‌آموزان برای سرویس آنها دریافت می‌شود.

 سامانه سرویس مدارس اصفهان موسوم به «سفیر مهر» در سال ۱۴۰۲ نخستین بار برای ثبت نام درخواست سرویس مدارس راه‌اندازی و اطلاعات بیش از یک هزار و۹۰۰ باب مدرسه استان در آن ثبت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.