عطر پرچم حرم رضوی در ساوه

پرچم مطهر حرم رضوی که در قالب کاروان سایه خورشید همزمان با دهه کرامت به استان مرکزی آمده است در ادامه حضور خود در این استان به شهرستان ساوه رسید.

دبیر کانون های خدمت رضوی ساوه روز یکشنبه در حاشیه حضور کاروان زیر سایه خورشید در این شهرستان گفت: این کاروان از صبح امروز در این شهرستان حاضر شده و پس از زیارت حرم مطهر امام زاده سید اسحاق (ع) برادر امام رضا (ع) در نقاط مختلف شهر برای زیارت پرچم مطهر حضور پیدا نی کنند.

سید رضا طباطبایی افزود: حضور در دبستان اصلاحچی برای جشن دانش آموزی دهه کرامت، در دانشکده علوم پزشکی برای جشن دانشجویی، عیادت از بیماران اعصاب و روان، مسجد فاطمه الزهرا(س) شهرک علوی، دیدار با خانواده معظم شهدا و روستای قردین از جمله برنامه های کاروان خورشید در ساوه است.

وی با اشاره به اینکه کانون های خدمت رضوی در دهه کرامت اجرای ۱۵۰ برنامه در قالب ۴۰ عنوان فرهنگی و اجتماعی را برنامه ریزی کرده است افزود: این برنامه هاتوسط ۱۹ کانون تخصصی و ۱۵ کانون عمومی خدمت رضوی اجرا می شود.

وی یادآور شد: توزیع بسته های معیشتی، توزیع غذای گرم و گوشت قربانی، دیدار با خانواده شهید، اهتزاز بزرگترین پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) در بام ساوه، پلاک کوبی هشت درخت نذر رضوی و حضود مدارس از جمله این برنامه ها است.

نزدیک به ۲ دهه از آغاز جشنواره مردمی «زیر سایه خورشید» در نقاط مختلف ایران سپری می‌شود که همزمان با دهه کرامت مصادف با یکم تا یازدهم ذی‌القعده سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا(ع)، خادمان حرم مطهر این امام شیعیان برای تبریک این دهه، به جای جای این سرزمین سفر می‌کنند.

برچسب ها: حرم رضوی ، دهه کرامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.