تحویل بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در یزد

مدیرکل راه و شهر سازی استان یزد گفت: تا پایان خرداد ماه امسال بیش از ۲ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان تحویل متقاضیان می‌شود.

 خواجه رضایی مدیرکل راه و شهر سازی استان یزد در نشست شورای مسکن استان گفت: بنا بر برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای تحویل واحد‌ها در قالب‌های مسکن‌های تکمیل شده، تدریجی، نیمه ساز وگروهی ساخت تا پایان خرداد ماه در این نشست گزارش‌هایی ارائه شد و با تصمیمات گرفته شده قرار شد؛ مشکلات رفع و واحد‌ها در زمان مقرر شده تحویل متقاضیان شود. 

وی با اشاره به موضوع نشست گفت: موضوع مربوط به زیر ساخت‌های طرح‌ها است که در جلسات قبل مقرر شده بود که کارگزاران انشعابات را از دستگاه‌های خدمات رسان خریداری کنند که در چند طرح، انشعابات آن خریداری نشده بود که مقرر شد تا یک هفته آینده این انشعابات خریداری شود. 

استانداریزد در این نشست با بیان اینکه ۶۰ هزار مسکن طرح نهضت ملی سهم استان یزد است، گفت: ما موظف هستیم این واحد‌ها را در زمان مشخص شده تکمیل و در اختیار مردم قرار دهیم.

فاطمی ادامه داد: دستگاه‌های مربوط هم باید تلاش شبانه روزی داشته باشند و مشکلات را برطرف و تا پایان خرداد ماه واحد‌ها تحویل مردم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.