عطر رضوی در جزایر مرزی خلیج فارس پیچید +عکس وفیلم

بمناسبت دهه کرامت عطر خوش رضوی در جزایر مرزی خلیج فارس پیچید و ساکنان و نظامیان و خانواده های آنان با استقبالی بی نظیر به پیشواز خدام حرم مطهر امام رضا علیه السلام آمدند.

حبیب بهادری دبیر کانون های خدمت رضوی استان هرمزگان گفت ، در ابتدای ورود کاروان رضوی به جزیره بوموسی، جمع کثیری از مردم وپرسنل نیروهای  نظامی مستقر در این جزیره در فرودگاه بوموسی حاضر و به استقبال خدامین و پرچم  امام مهربانی ها شتافتند. 

وی افزود :برنامه هایی از قبیل جشن بزرگ بزم نور ویژه محله های امام رضایی (محله  کرامت)، دیدار با پیرغلام اهل بیت آقای  بابلی حسین زاده ، دیدار با جمعی ازپرسنل  نیروهای نظامی ومستقر در جزیره ، حضور در گلزار و یادمان شهدای گمنام، دیدار با سربازان پایگاه های مرزبانی دریایی  و نظامی  حضوردر بین نمازگزاران مسجد جامع، تقدیر از فعالان و خادمین فرهنگی و  تقدیر از خانواده شهید دادخدازاده در جزیره بوموسی برگزار شد. 

همچنین دراین جزیره، خدام رضوی با در دست داشتن پرچم متبرک حرم امام رضا علیه السلام با حضور در بیمارستان پارس با پرسنل این بیمارستان که خالی از بیمار بود، دیدار کردند. 

 کاروان خدام رضوی همزمان با آغاز دهه کرامت در جزایر فارو، تنب بزرگ و تنب کوچک و سیری حضور یافتند و با مردم و رزمندگان و خانواده های آنان و کارکنان شرکت نفت در جزیره سیری  دیدار کردند. 

مراسم جشن دخترانه ماه  ویژه دختران و خانواده های ساکن  در جزیره تنب بزرگ نیز  برگزار شد. و تجلیل از فرمانده نیروی ویژه دریایی  در فارو در راستای اجرای برنامه های فرهنگی در این جزیره و نیز مراسم استقبال و دیدار با مرزبانان و دریادلان همیشه بیدار و قهرمان خلیج تا ابد فارس در  جزیره سیری و برگزاری مراسم جشن مردم ساکن در سالن ورزشی این جزیره، صورت گرفت. 

گفتنی است، بوموسی یکی از جزایر ایران در خلیج‌ فارس است و در استان هرمزگان قرار دارد. فاصله میان این جزیره و جزایر تنب بزرگ و کوچک به دلیل عمق مناسب آب، تنها مسیر قابل کشتیرانی برای نفتکش‌های بزرگ است. بوموسی جنوبی‌ترین جزیره ایرانی خلیج فارس و نزدیک‌ترین آنها به خط استوا است.

عطر رضوی در جزایر مرزی خلیج فارس پیچید 

عطر رضوی در جزایر مرزی خلیج فارس پیچید 

عطر رضوی در جزایر مرزی خلیج فارس پیچید 

عطر رضوی در جزایر مرزی خلیج فارس پیچید 

عطر رضوی در جزایر مرزی خلیج فارس پیچید 

دیدار با پیرغلام اهل بیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.