۱۵ لانچر برتر اندروید که باید تجربه کنید

برخی از لانچرهای اندروید ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند.

لانچرهای اندروید یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها برای شخصی‌سازی محیط کاربری گوشی‌های اندرویدی هستند. لانچر اندروید می‌تواند ظاهر صفحه اصلی و نحوه تعامل آن با کاربر را کاملاً تغییر دهد. حتی می‌تواند مواردی مانند آیکون‌ها و تم‌ها را تغییر دهد و انواع مختلفی از ویژگی‌های سفارشی دیگر را برای دستگاه شما ارائه دهد. بنابراین اگر ظاهر سیستم‌عامل گوشی‌تان خسته شدید، می‌توانید بهترین لانچرهای اندرویدی 2024 را امتحان کنید. در این مقاله به معرفی 15 لانچر اندرویدی برتر پرداخته‌ایم.

1- لانچر AIO
AIO Launcher برای شخصی‌سازی اندروید، از روش متفاوتی استفاده می‌کند. این برنامه مواردی مانند آخرین پیامک‌ها و تماس‌های ازدست‌رفته، پخش‌کننده رسانه، اطلاعات سیستم شما (رم، باتری، فضای ذخیره‌سازی و غیره) و حتی مواردی مانند اخبار، قیمت بیت کوین، توییتر و موارد دیگر را نشان می‌دهد. بنابراین لیست متنوعی از قابلیت‌ها و برنامه‌های گوشی را دراختیارتان می‌گذارد.

2- لانچر iOS 17 برای اندروید
اگر قصد دارید گوشی اندرویدی خود را شبیه به آیفون کنید، این لانچر مناسب شماست. لانچر iOS 17 گوشی اندرویدی شما را شبیه به رابط کاربری iOS می‌کند. این موارد شامل صفحه قفل، مرکز کنترل، انیمیشن‌ها، تصاویر پس‌زمینه مختلف و ویجت‌ها می‌شود. این لانچر نیز یکی از بهترین لانچرهای اندرویدی است.

3- لانچر اندروید Before
Before Launcher یکی از معدود لانچرهای سبک مینیمال است. سازندگان ادعا می‌کنند که این لانچر باعث کاهش 40 درصدی تعاملات غیرضروری می‌شود. همچنین یک فیلتر اعلان وجود دارد که با استفاده از آن اعلان‌ها تا حدود 80 درصد کاهش می‌یابند.

4- لانچر Square Home
این لانچر نیز یکی از بهترین لانچرهای اندروید است. اگر رابط کاربری ویندوز را دوست دارید، شاید این لانچر اندرویدی نیز توجه‌تان را جلب کند. اسکوآر هوم رابط کاربری قدیمی سیستم‌عامل ویندوزفون را به دستگاه اندرویدی شما می‌آورد. این رابط کاربری هم ساده و هم از نظر بصری جذاب است.

5- Olauncher
این لانچر با گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده خود، تجربه‌ای تمیز و منظم را ارائه می‌دهد. همچنین این لانچر متن‌باز است. با استفاده از این لانچر اندرویدی می‌توانید بسیاری از سفارشی‌سازی‌ها را انجام دهید؛ از تغییر اندازه فونت‌ها گرفته تا تغییر نام برنامه‌ها و حتی کنترل نمایان‌بودن نوار وضعیت.

6- لانچر اندرویدی Lawnchair 2
Lawnchair 2 یکی از بهترین لانچرهای اندروید محسوب می‌شود. این لانچر بیشتر شبیه به Pixel Launcher است. این برنامه دارای نمادهای تطبیقی، آیکون‌های جذاب و ویژگی «در یک نگاه» است.

7- لانچر اندروید مایکروسافت
Microsoft Launcher یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های لانچر برای اندروید است. این برنامه دارای بسته آیکون‌های سفارشی، والپیپرهای روزانه Bing و یک تم تیره برای استفاده در نور کم است. این لانچر اندرویدی، بکاپ محلی یا ابری را نیز برای گوشی فعال می‌کند.

8- لانچر نوا
Nova Launcher مدت زیادی است که عرضه شده است، اما هنوز هم یکی از بهترین لانچرهای موجود برای اندروید است. این لانچر فهرستی از ویژگی‌های سفارشی‌سازی دارد که شامل پشتیبانی از ژست‌های حرکتی (Gestures)، قابلیت شخصی‌سازی ظاهر برنامه‌ها، پشتیبانی از ایموجی‌ها و نمادها، تم‌ها و موارد دیگر می‌شود.

9- لانچر Wide
یکی دیگر از بهترین لانچرهای اندرویدی، Wide Launcher است. این لانچر، تجربه کار با اندروید را با صفحه اصلی سه‌برابر گسترده‌تر از لانچرهای استاندارد، ارائه می‌دهد. برنامه Wide به شما اجازه می‌دهد آیکون برنامه‌های مختلف را در هر مکانی قرار دهید و علاوه‌براین، طیف گسترده‌ای از پالت‌ها و برنامه‌های کوچک را برای استفاده بهتر از گوشی هوشمند ارائه می‌دهد.

10- لانچر اندرویدی Rootless
Rootless یک لانچر زیبا به سبک اندروید 2018 است. درواقع یک تجربه نسبتاً ابتدایی و ساده را برای گوشی شما به‌ ارمغان می‌آورد. این لانچر با برخی از عناصر سفارشی‌سازی اضافی برای تغییر ظاهر برنامه‌ها و ویجت‌ها در دسترس است.

11- اسمارت لانچر 6
Smart Launcher 6 یکی دیگر از لانچر‌های معروف و محبوب برای اندروید است. این برنامه ویژگی‌هایی مانند مرتب‌سازی خودکار برنامه ها و تم محیطی دارد که به‌صورت پویا با بک‌گراند گوشی شما سازگار می‌شود. همچنین می‌تواندی به‌وسیله این لانچر، با یک پین از برنامه‌های حساس و مهم محافظت کنید.

12- لانچر Total
توتال لانچر یک لانچر نسبتاً قدیمی است، اما هنوز عملکرد خوبی دارد. این لانچر گزینه‌های سفارشی‌سازی مختلفی را ارائه می‌دهد و هم برای کسانی که می‌خواهند نظم خوبی به ویجت‌ها بدهند و هم برای کسانی که به‌دنبال ویجت‌های بی‌شماری هستند، مناسب است.

13- لانچر نیاگارا
لانچر Niagara یک تجربه کاربرپسند و ارگونومیک را برای کاربران اندروید ارائه می‌دهد. دارای یک طرح‌بندی لیست تطبیقی ​​است که اطلاعات ضروری مانند پیام‌ها و رویدادهای تقویم را به شما نشان می‌دهد.

14- لانچر لینکس
Lynx Launcher یک لانچر جدید است که تجربه اندرویدی جذابی را ارائه می‌دهد. این لانچر از قالب‌بندی پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد آیکون برنامه‌ها و حتی کل تم گوشی را تغییر دهید.

15- لانچر اندروید Poco Launcher 2.0
لانچر پوکو درواقع محیط کاربری گوشی‌های پوکو شیائومی را برای گوشی شما فراهم می‌کند. این لانچر نیز ظاهر نرم‌افزاری زیبایی را به گوشی می‌دهد.

جمع بندی
در این مقاله لانچرهایی را معرفی کردیم که هم امتیازات بالا و هم تعداد دانلودهای بالایی در گوگل پلی و فروشگاه‌های ایرانی اندروید دارند. این لانچرها شامل: لانچر ناتینگ، اسمارت لانچر 6، Poco Launcher 2.0، لینکس، Total و ... هستند. پس اگر از ظاهر نرم‌افزاری گوشی اندرویدی‌تان خسته شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این لانچرها را امتحان کنید.

منبع: دیجیاتو

برچسب ها: اندروید ، لانچر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار