وزیر آموزش و پرورش:

۱۸ هزار گروه دانش آموزی داریم/ تحویل ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم

مراد صحرایی گفت: در دولت سیزدهم ۷ هزار مدرسه به جامعه تحویل داده شده است.

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش گفت: موضوعی که ما را گرد هم آورده تقویت مدارس است. بی هیچ تردیدی تقویت مدارس زمینه ساز تقویت ایرانی قوی است. دانش‌آموزان و کودکان امروز، سکان‌داران فردای کشور هستند به همین علت باید مدارس کشور را تقویت کنیم.

 وی افزود: در دولت سیزدهم ۷ هزار مدرسه به جامعه تحویل داده شده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: آموزش و پرورش محصول فقط امروز نیست بلکه در آینده نتیجه آن را خواهیم دید و باعث ایرانی قوی می‌شود.

او با بیان اینکه کار معلمی مهم‌تر از مرزداری است، ادامه داد: مرز‌ها یک ساحت هستند اما امروز سلاح‌ها در مرز‌ها نیست بلکه در مغز‌ها است. معلمان مغز‌های دانش‌آموزان را در دست دارند و مرزداران آینده کشور را تربیت می‌کنند.

او ادامه داد: سند تحول بنیادین به معلمان جهادی توجه کرده است. ۱۸ هزار گروه دانش آموزی داریم و این بدین معنا است که دانش‌آموزان به جهادگری علاقه‌مند و در حال تمرین جهادگری هستند.

رضا مراد صحرایی گفت: در سند تحول بنیادین به ۴۰ ویژگی جهادی دانش آموزان اشاره شده که چند ویژگی آن ایثارگری، خودباوری و خویشتنداری است.

وی افزود: سند تحول بنیادین به ما می‌آموزد که دانش آموزان به گونه‌ای باید تربیت شوند که الگو شوند. نوجوانان تاریخ ما شادی خود را در شادی دیگران می‌بینند و اگر دانش آموزان ما به درک برسند در مسیر اولیاء خدا قرار می‌گیرند.

برچسب ها: مدرسه ، گروه جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار