فجرسپاسی با حکم کمیته انضباطی به رتبه دوم صعود کرد

با حکم کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال، نتیجه دیدار تیم‌های آبی‌پوشان جنوب و فجرشهید سپاسی، سه بر صفر به‌سود تیم شیرازی اعلام شد.

این دیدار قرار بود روز ۵ اردیبهشت در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود، اما درب‌های استادیوم به‌روی دو تیم باز نشد. 

با لغو این بازی، پرونده به کمیته انضباطی رفت و این کمیته رای به انجام بازی در استانی غیر از خوزستان داد. اما باشگاه فجر شهید سپاسی که خود را در این پرونده محق می‌دانست با ارائه مستندات خود، به کمیته استیناف شکایت کرد. 

بالاخره امروز، ۲۳ اردیبهشت با اعلام رسمی سایت فدراسیون فوتبال، نتیجه این مسابقه سه بر صفر به سود تیم شیرازی شد.

در رأی صادره آمده است: «دو فقره نامه از سوی دبیر سازمان لیگ در مورد عدم هماهنگی و همکاری باشگاه آبی پوشان جنوب در برگزاری مسابقات هفته ۲۴ و ۲۸ لیگ یک کشور با توجه به نقایص استادیوم تختی خطاب به ریاست محترم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پرونده مضبوط است که حاکی از بی‌توجهی و بی‌مبالاتی باشگاه مذکور در انجام تکالیف قانونی خود دارد. 

علی‌ایحال با وصف مذکور و فقدان تقصیر از سوی باشگاه استقلال خوزستان و احراز تخلف باشگاه آبی‌پوشان جنوب، مستنداً به مواد ۶۲، ۸۴ و ۱٠۶ از مقررات انضباطی و ماده ۱۴ دستورالعمل برگزاری مسابقات، تجدیدنظرخواهی باشگاه‌های معترض وارد تشخیص داده می‌شود و ضمن نقض دادنامه تجدیدنظر خواسته، حکم بر بازنده اعلام شدن باشگاه آبی پوشان جنوب با نتیجه سه بر صفر برای مسابقه برگزار نشده با تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز داده و نیز برائت باشگاه استقلال خوزستان صادر و اعلام می‌شود. این رای قطعی است.» 

با ثبت رسمی این نتیجه در جدول جام آزادگان، فجرسپاسی با ۶۴ امتیاز و یک امتیاز بیشتر از چادرمو در رتبه دوم جدول ایستاد. 

فجرسپاسی با حفظ این رتبه در ۴ هفته پایانی رقابت‌ها، این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور صعود خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار