کیفیت هوای زنجان کاهش می‌یابد

کارشناس پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بعداز ظهر امروز یکشنبه و روز سه شنبه وزش باد نسبتا شدید استان را فرا می‌گیرد که بر اثر آن، احتمال نفوذ گرد و غبار به جو منطقه و کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

ارسطو محمدی کارشناس پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ بر اساس نقشه های هواشناسی از امروز تا سه شنبه هفته جاری شرایط جوی ناپایداری در استان حاکم خواهد شد.

وی یادآور شد: از بعدازظهر امروز تا روز سه شنبه شاهد بارشهایی در سطح استان خواهیم بود که این بارش ها طی امروز و روز سه شنبه غالبا به صورت رگبار پراکنده باران است.

محمدی اظهار داشت: روز دوشنبه بارشها در سطح استان گسترده‌تر و میزان آن نیز بیشتر پیش بینی شده است و طی این مدت احتمال وقوع رعد و برق، رگبار و تگرگ نیز وجود دارد.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۵ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۳ و ۲۵ درجه، ابهر ۱۱ و ۲۷، خرمدره ۱۱ و ۲۶ درجه، آب‌بر ۲۱ و ۳۱ درجه، قیدار ۱۰ و ۲۲ درجه، حلب ۱۴ و ۲۸،‌ گرماب ۱۴ و ۲۵،‌ سلطانیه ۱۱و ۲۴ درجه و ماهنشان ۱۶ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: وضعیت هوا ، دمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.