فرماندار:

عملیات زیرسازی و آسفالت پنج روستا و حاشیه شهر زابل انجام و در دست اقدام است

فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت پنج روستا به همت بنیاد مسکن و دهیاری‌های این شهرستان از ابتدای سال انجام و در دست اقدام است.

علیرضا ملاشاهی در حاشیه بازدید از عملیات آسفالت روستاهای زابل  اظهار کرد: با توجه ویژه دولت سیزدهم به عمران و آبادانی در تمامی بخش‌ها بویژه در روستاها توسعه روستاها با سرعت در جریان است.
وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک نهضت بهسازی و آسفالت در سطح روستاهای زابل را شروع کرده و این اقدام در راستای خدمات شایسته به روستاییان است.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل ادامه داد: از ابتدای سال از محل اعتبارات ملی و استانی جهت تکمیل بیش از ۸۰ هزار مترمربع در پنج روستا و حاشیه شهر تخصیص یافته که چندین روستا و محلات حاشیه شهر در مرحله آسفالت و برخی روستاها در مرحله زیرسازی و تکمیل آسفالت هستند.
وی تاکید کرد: این اقدامات باعث پایداری جمعیت، توسعه روستایی و خوشحالی مردم خواهد شد و حق روستاییان است که از این گونه امکانات و خدمات بهره‌مند شوند.
ملاشاهی افزود: انتظار داریم در آینده نزدیک آسفالت معابر روستایی در دیگر روستاها هم تکمیل شود و در سال آینده روستاهای بیشتری از نظر اجرای عملیات آسفالت زیر پوشش فعالیت‌های بنیاد مسکن قرار گیرند.

برچسب ها: فرمانداری ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار