استاندار اردبیل:

فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود

استاندار اردبیل گفت: آینده جامعه و کودکان به مبدأ آموزش‌ها یعنی کلاس‌های درس وابسته است و معلمان با دلسوزی در این راه فعالیت می‌کنند.

سیدحامد عاملی در آیین استانی زنگ سپاس معلم در دبیرستان مصلی‌نژاد اردبیل، اظهار کرد: تلاش معلمان در کلاس‌های درس به‌منظور علم‌آموزی به دانش‌آموزان برای نسل آینده سرنوشت‌ساز بوده و آینده جامعه و کودکان به مبدأ آموزش‌ها یعنی کلاس‌های درس وابسته است.

او با بیان اینکه معلمان با دلسوزی در این راه فعالیت می‌کنند، افزود: باید فرهنگ سپاس از معلمان مردمی‌سازی شود و در هفته‌ای که به نام معلمان نام‌گذاری شده، هر قشر و صاحب صنفی از معلمان فعلی و گذشته خود تقدیر کند.

استاندار اردبیل با اشاره به ارزش و اهمیت علم و دانش در رشد و شکوفایی جامعه، ادامه داد: در آینده جامعه‌ای که افرادش دارای علم و مهارت باشند، به ثروت و امکانات دست می‌یابند و باید دانش‌آموزان با تمام توان و توجه به تحصیل علم و استفاده از تجارب معلمان در راستای پیشرفت علمی کشور در آینده تلاش کنند.

عاملی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و توصیه به معلمان و دانش‌آموزان برای مطالعه کتاب‌های این معلم تأثیرگذار، گفت: محتوای کتاب‌های شهید مطهری برگرفته از متن سخنرانی‌ها و کلاس‌های این استاد گرانقدر است و وی به‌عنوان معلمی تأثیرگذار توانست در تربیت نسل انقلاب به‌صورت اثربخش نقش داشته باشد.

گفتنی است، اجرای سرود سپاس معلم توسط دانش‌آموزان، تجلیل از معلمان برگزیده و نواختن زنگ سپاس معلم از بخش‌های مختلف این آیین بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.