معاون وزیر ورزش وجوانان گفت: سلامت جامعه نیازمند توجه است که دراین راستا باید تمامی دستگاه‌ها روی کار بیایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عبدالحمید احمدی،معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان صبح امروز در اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی تازه‌های پژوهشی درعلوم ورزشی که سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد افزود: موضوع ورزش و نهادینه کردن آن در جامعه بسیار مهم وحائز اهمیت است که برای گسترش ورزش درجامعه باید تمامی دستگاه‌ها دست بکار شوند.

وی درادامه افزود: امروزه شرایط زندگی طوری شده که مردم خودبخود از ورزش فاصله گرفتند و باید کاری کنیم که مردم خود مشتاق به امر ورزش شوند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان تصریح کرد: ماباید برای پاسخگویی به نیاز جمعیت کشور به ورزش پاسخگو باشیم و دراین راستا تمامی دستگاه‌ها ونهاد‌ها باید تلاش کنند تا جامعه سالم داشته باشیم.

احمدی گفت: حال حاضر نیازمند دانش افزایی و ارتفا دانش مردم در ورزش هستیم اینکه فعالیت بدنی از سبد زندگی مردم حدف شود به هبچ وجه قابل قبول نیست.

وی در ادامه با اشاره روز معلم و تبریک این روز به معلمان جامعه گفت: باید همگی قدردان معلمان باشیم که از وجود خود برای تربیت نسل‌های آینده مایه می‌گذارند و به راستی که به تعبیر حضرت امام (ره) شغل انبیا را انتخاب کردند.

انتهای پیام/ح

سلامت جامعه نیازمند توجه فراوان است

برچسب ها: سلامت ، ورزش و جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.