گام‌های پایانی بلوار امیرالمومنین (ع) در یزد

شهردار حمیدیا گفت: تا سه ماه آینده بلوار امیرالمومنین (ع) به بلوار پاسداران متصل می‌شود.

الله وردی شهردار حمیدیا  در نشست با اصحاب رسانه گفت: در آینده نزدیک طرح زیرگذر خیابان امیرالمومنین (ع) دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد و با تعیین اعتبار این طرح اجرایی می‌شود.

 وی با تاکید بر اینکه خریداری دو مخزن هیدرولیکی در دستور کار شهرداری قرار دارد، افزود: دفع آب‌های سطحی با ایجاد مخزن هیدرولیکی از دیگر اقدامات شهرداری حمیدیا در سال گذشته بود که در سیل اخیر توانست بیش از ۱۷۰۰ متر مکعب آب را در خود ذخیره کند.

الله وردی خاطر نشان کرد: تملک و آزادسازی بلوار امیرالمومنین (ع)در فاز ۱ در سال گذشته انجام شد و در فاز ۲، به منظور کاهش بار ترافیکی بلوار شهید دشتی، تا سه ماه آینده بلوار امیرالمومنین(ع) به بلوار پاسداران متصل می‌شود.

شهردار حمیدیا، ساخت فرهنگسرای اندیشه غدیر را از مهمترین اقدامات شهرداری در سال گذشته برشمرد و عنوان کرد: این طرح با اعتبار اولیه ۲۶ میلیارد تومان انجام شد که برای اتمام این طرح به ۳ میلیارد تومان دیگر نیاز است. وی همچنین در ادامه گفت: این طرح تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد که شامل فضای آموزشی، فرهنگی، ورزشی، کتابخانه و ... است.

 الله وردی در این نشست ساماندهی فاز ۱ بلوار شهید دشتی از دیگر اقدامات شهرداری حمیدیا در سال گذشته برشمرد و افزود: فاز ۲ این بلوار تا شش ماه آینده به بهره‌برداری برداری می‌رسد.

شهردار حمیدیا تصریح کرد: ضایعاتی‌هایی که باعث نارضایتی شهروندان شده بود در دستور کار شهرداری قرار گرفت و تمام ضایعات توسط شهرداری شهر حمیدیا پلمب و به شهرک ضایعات منتقل شد و پیگیر هستیم تا سه ماه آینده ۱۵ ضایعات حاشیه شهر حمیدیا به شهرک ضایعات منتقل شود. وی بیان داشت: بلوار شهید دشتی از ماشین محور به بلوار عابر محور و ایمن تغییر پیدا می‌کند که این کار نیاز به همیاری مردم دارد.

وی عنوان کرد: ساخت بوستان مهر در سایت علویه از سال گذشته آغاز شده و تا ۱۰ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و کار اجرایی میدان محمد رسول الله تا دو هفته آینده شروع می‌شود.

 الله وردی همچنین تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۳۰ هزار متر مربع معابر بلوار دشتی پیاده‌روسازی شد و بقیه معابر تا پایان سال جاری پیاده‌روسازی می‌شود. وی در پایان خاطر نشان کرد: سال گذشته شهرداری حمیدیا توانست ۲۰۲ میلیارد تومان اعتبار جذب کند که ۸۲ بودجه آن در بخش عمرانی و ۱۸ درصد در بخش جاری هزینه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار