گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی میبد

شانزدهمین یادواره شهدای گمنام با حضور اساتید و دانشجویان، اقشارمختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی میبد برگزار شد.

شانزدهیمن یادواره شهدای گمنام با حضور اساتید و دانشجویان، مسئولین و اقشارمختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی میبد برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میبد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی میبد، میزبان سه شهید گمنام است که از برکات وجود این شهدا بهره معنوی می‌بریم.

مقصودلو با بیان اینکه امشب چهره‌های شاخصی در این یادواره حضور دارند، افزود: خانواده شهید احمدی روشن و شهید انتظاریان در این مراسم حضور دارند.

وی تصریح کرد: شرایط امروز کشورمان را مدیون و مرهون جانشفانی‌های این شهدا هستیم و امیدواریم بتوانیم درشان و تقدس این شهدا، پاسخگو باشیم و قدم‌هایی را درعرصه ایثار و شهادت برداریم.

رئیس قرارگاه جهاد تبین کشور در این مراسم به تشریح نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان پرداخت و گفت: پشت پرده همه اغتشاشات و قائله‌ها در کشورمان، امریکا و ۳۶ کشور متحد امریکا و اروپایی هستند که با ما جنگیدند و ما همه توطئه‌های آنها را تاکنون خنثی کرده ایم. 

سردار ابراهیم پور با اشاره به شاخص‌های نظم نوین جهانی از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: انزوای امریکا اولین شاخص نظم نوین جهانی است که اعلام خودمختاری ایالت‌های امریکا از نشانه‌های آن است.

وی انتقال قدرت از امریکا و اروپا به آسیا را دومین شاخص نظم نوین جهانی خواند و افزود: در آینده قدرت اقتصادی، نظامی، فرهنگی، سیاسی و علمی به آسیا منتقل خواهد شد.

رئیس قرارگاه جهاد تبین کشور گفت: سومین شاخص نظم نوین جهانی از دیدگاه مقام معظم رهبری، جهانی شدن تفکر و منطق مقاومت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار