جوانترین مدیرکل خوش جمعیت ایران را بشناسید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، جوانترین مدیران کل استان یزد است که در شمار خانواده‌های خوش جمعیت قرار گرفته است.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، متولد سال ۱۳۶۶ و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات مقاومت است. او بعنوان جوانترین مدیرکل دولت سیزدهم در استان یزد از سال ۱۴۰۰ بر مسند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نشست.

آقای عابدی ۵ فرزند دارد. پسرهایش، علی و رضا دوقلو هستند و متولد سال ۹۵. سه دختر هم دارد. زهرای هشت ساله، زینب پنج ساله و فاطمه که شش ماه دارد.

همسر آقای عابدی کارشناسی ادبیات دارد و خانه دار است. آقای عابدی می‌گوید: شور و نشاط زندگی اش را مدیون مدیریت همسرش در خانه است و فرزندانی که همدل و همراه و از وجود هم راضی هستند.

او حقوق کارمندی دارد و معتقد است تولد هر فرزند با خود خیر و برکت به زندگی اش آورده است و با وجود مشکلات اقتصادی، با همین حقوق کارمندی دخل و خرجشان همخوانی دارد.

آقای استاندار هم که مشتاق دیدار خانواده‌ خوش جمعیت آقای عابدی بود، همزمان با گروه چشم و چراغ مهمان خانه‌ آقای عابدی شد.

دیداری صمیمی که فرصتی شد تا آقای فاطمی از حمایت‌های دولت برای خانواده‌های خوش جمعیت بگوید. او گفت: طرح واگذاری زمین رایگان به خانواده با جدیت دنبال می‌شود و در حال حاضر۴ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین در مناطق مختلف استان یزد واگذار شده است.

او افزود: استان یزد در اعطای تسهیلات فرزندآوری نیز از استان‌های برتر است و در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار