فرماندار تفتان از آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان خبر داد.

 علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان در حاشیه بازدید میدانی از محورهای ارتباطی سطح شهرستان  بیان کرد: باتوجه‌به اهمیت موضوع همه دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی عملیات پاسخ به بحران ضمن آمادگی کامل، همکاری و تعامل لازم برای مقابله با هرگونه حوادث ناشی از بارندگی‌ها را داشته باشند.

شهنوازان تصریح کرد: از صبح امروز فعالیت سامانه بارشی به‌صورت نرمال در سطح شهرستان شروع شده است که تاکنون خسارتی از این بارش‌ها گزارش نشده است.
 
وی اذعان کرد: یکی از مراحل مدیریت بحران پیشگیری است و از دستگاه‌های متولی انتظار است اقدامات پیشگیرانه نسبت به رفع آب‌گرفتگی هنگام سیل، قطعی برق، قطع مسیرهای مواصلاتی، جلوگیری از قطع تأسیسات زیرساختی مخابرات و سیستم‌های ارتباطی، قطع آب شرب و شبکه‌های آب شهری و روستایی و اطلاع‌رسانی و اعلام هشدارهای به‌موقع، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام دهند.
 
فرماندار تفتان عنوان کرد: برخی از راه‌های روستایی شهرستان که در مسیر رودخانه‌های فصلی قرار دارند به‌صورت موقت سابقه مسدودیت دارند امدادگران جهادی پای‌کار و در میدان هستند.
 
 این مقام مسئول افزود: هم اکنون کلیه نیروهای امدادی و راهداری به‌صورت آماده‌باش قرار دارند و در مسیرهای ارتباطی مستقر هستند.

فرماندارتفتان در ادامه بازدیدها از هلال‌احمر شهرستان، شهرداری و کارخانه طلای تفتان بازدید و از نیروهای خدوم و پا به کار آنان قدردانی کرد.

برچسب ها: سیلاب ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار