نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خبر داد

رمضان فرصت شکرگزاری و تقرب الهی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: رمضان به عنوان ماه نیایش‌ها و مناجات‌های خالصانه، فرصتی دوباره برای سپاسگزاری در پیشگاه پروردگار و تحکیم پیوند بندگان با معبود بی همتا است.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز عید فطر اظهار داشت: زمینه‌ای که خدا برای هدایت ما و روزه گرفتن فراهم کرده جای شکرگزاری دارد و شکرگزاری به درگاه خداوند نعمت ما را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه معرفت و بزرگ شمردن و اجلال این ماه بر ما واجب است افزود: خداوند توفیق بندگی به ما داده و ما باید تلاش کنیم داشته هایمان را نگه داریم و معرفت و معنویتی که در ماه رمضان و لیالی قدر کسب کرده ایم در طول سال و در ادامه حیاتمان از آنها مواظبت کنیم.
 
امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به وضعیت کنونی جامعه و تحرکات اخیر دشمنان بویژه آمریکا و اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از مستشاران ایرانی بیان کرد: دشمن در حال ارزیابی وضعیت ما بوده و بداند که از سوی جمهوری اسلامی ایران این جنایات آنها بی پاسخ نخواهد ماند.
 
وی همچنین عنوان کرد: هرچند مشکلات اقتصادی در جامعه ما وجود دارد و سفره مردم کوچکتر شده، اما در راستای خدمت گزاری به مردم و در حوزه‌های زیرساختی در این دولت کار‌های خوبی صورت گرفته بعنوان مثال رشد اقتصادی که در دهه اخیر صفر بوده حالا به عدد ۶ رسیده است.
 
وی مطرح کرد: ندانسته برای دشمن چراغ سبز نشان ندهیم هرچند که مطالبه داشته باشیم و به وضعیت معیشت معترض باشیم، اما دشمن از همین تحرکات سوء استفاده کرده و با بزرگنمایی تلاش می‌کند در درون نظام شکاف ایجاد کرده و امید را از مردم بگیرد.

برچسب ها: رمضان ، روزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.