۱۳ طرح پیشران در استان اردبیل اجرا می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: امسال ۱۳ طرح پیشران با اعتبارات ملی در این استان در اولویت تکمیل و بهره برداری قرار گرفته است.

داود شایقی گفت: در آخرین روز سال و به دنبال پیگیری استاندار اردبیل و مساعدت سازمان برنامه و بودجه هشت هزار میلیارد ریال اعتبار به صورت ملی و استانی ابلاغ شد تا در کنار اجرای طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور شاهد تکمیل و بهره برداری از ۱۳ طرح پیشران استان باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با اشاره به اختصاص اعتبار برای احداث بزرگراه‌های استان افزود: برای توسعه بزرگراه‌های استان اعم از باند دوم مشگین شهر – سربند، اردبیل – مشگین شهر، سه راهی صحرارضی – امیرکندی – گرمی – بیله سوار و محور کلور – درام یک هزار ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت تا در سال جدید شاهد تکمیل و بهره برداری از طرح‌های بزرگراهی استان باشیم .

شایقی با بیان اینکه برای تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی در سطح استان ۱۵۰ میلیارد ریال و طرح آبرسانی به اردبیل نیز ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت، گفت: در مجموع ۲ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از ۹۲ طرح استانی در روزهای پایانی سال اختصاص یافت تا تحول خوبی را در این حوزه شاهد باشیم.

او افزود: این طرح‌ها عمدتا در بخش زیرساخت شهرک‌های صنعتی، تکمیل سالن‌های ورزشی، واحدهای آموزشی نیمه تمام، طرح‌های صنعتی و تولیدی با اشتغال بالا، طرح‌های آبرسانی به روستاها و مناطق عشایری است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.