سنندج آماده میزبانی از مسافران در تعطیلات عید فطر

فرماندار سنندج از آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان برای میزبانی از موج سوم سفر‌ها در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

حسن عسکری در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه عید سعید فطر، گفت: با توجه به در پیش‌رو بودن تعطیلات عید سعید فطر و آغاز موج سوم سفر هموطنان، ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را برای خدمات‌دهی و میزبانی شایسته از مهمانان در این ایام انجام داده است.

فرماندار سنندج اظهار کرد: باید تمام کمیته‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در آماده‌باش کامل باشند و وظایف خود را برای خدمت‌رسانی به مسافران به بهترین نحو پیش ببرند.

میزبانی ۵۰ واحد اقاماتی از مسافران در سنندج

دبیر ستاد سفر خدمات سفر شهرستان سنندج هم در این جلسه گفت: پیش‌بینی می‌شود در تعطیالت عید سعید فطر و همچنین ایام بهار و تابستان شاهد ورود موج عظیمی از مسافران و گردشگران به این شهرستان باشیم.

سیروان صنوبری افزود: در حال حاضر بیش از ٥٠ واحد اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم‌گردی، اقامتگاه سنتی و سایر مراکز اقامتی دارای مجوز با ظرفیتی بیش از دو هزار تخت اقامتی در تعطیلات پیش‌رو آمادگی میزبانی از مسافران را دارند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.