باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کرد

اردیبهشت ماه، زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال کردستان

 رئیس کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال، وعده داد، انتخابات هیات استانی این رشته در کردستان، در اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

مجمع انتخابات هیات فوتبال کردستان با گذشت بیش از سه ماه از اعلام آن، تاکنون برگزار نشده و این مسئله فوتبال استان را بیش از هر زمان دیگری در بلاتکیفی قرار داده است.

در همین راستا باشگاه خبرنگاران جوان برای پیگیری این موضوع به سراغ معاون امور توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان رفت.

فرزاد خاکی از انجام پیگیری های لازم در این خصوص خبر داد و گفت: تمام مقدمات کار فراهم شده و منتظر اعلام تاریخ برگزاری مجمع توسط فدراسیون فوتبال هستیم.

فصل فوتبال تا یک ماه  آینده آغاز می‌شود و هم اکنون باشگاه‌ها شرایط خوبی ندارند، و فوتبالیست های کردستانی خواستار تعیین تکلیف برنامه های فصال پیش روی فوتبال استان هستند.

 در ادامه به سراغ رئیس کمیته امور استان ها فدراسیون فوتبال رفتیم.

طهمورث حیدری اظهار کرد: در سال گذشته دو بار اعلام شد که مجمع انتخابات هیات فوتبال استان کردستان برگزار شود، اما هر دو بار به دلیل مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی و عدم حضور رئیس فدراسیون در کشور به تعویق افتاد.

وی با اشاره به اینکه تا زمان برگزاری مجمع، رئیس فعلی به عنوان سرپرست اختیار اداره کردن هیات را دارد، افزود: مشکلی برای برگزاری انتخابات استان کردستان  وجود ندارد و عزم رئیس فدراسیون بر برگزاری انتخابات در موقعیت مناسب است.

وی ضمن عذرخواهی از مردم و جامعه فوتبال استان، وعده داد مجمع انتخابات هیات فوتبال کردستان در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شود. 

در سال ۱۴۰۲، ۷۳ هزار و ۴۹۵ ورزشکار در استان کردستان بیمه شدند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۱۳۶ نفر بیمه شده فوتبال بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.