لیدرهای ضدانقلاب، ایرانی نیستند؟

پس از ابراز خرسندی برخی لیدرهای ضدانقلاب از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران، برخی اعضای ضدانقلاب در مورد ایرانی بودن این افراد تشکیک کردند.

در پی حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، در تاریخ ۱۳ فروردین که به شهادت سردار «محمدرضا زاهدی» و شش نفر دیگر از فرماندهان و اعضای سپاه در سوریه منجر شد، منطقه وارد فاز تحولات جدیدی شد؛ در این برهه حساس بخشی از نیرو‌های ضدانقلاب از اقدام اسرائیل و به شهادت رساندن فرماندهان سپاه ابراز خرسندی کردند. 

این موضع لیدر‌های ضدانقلاب سبب واکنش منفی برخی از فعالان شبکه‌های اجتماعی و کارشناسان سیاسی به ویژه در اردوگاه ضدانقلاب شد و این رفتار سیاسی را برخلاف روحیه میهن‌دوستی، استقلال، امنیت و مصالح ملی خواندند. 

«هوشنگ امیراحمدی» استاد دانشگاه در آمریکا این موضع لیدر‌های اپوزیسیون را برابر وطن‌فروشی نامید و گفت: «رهبران اپوزیسیون، ایرانی نیستند؛ آخر کدام وطن‌پرستی از حمله اجنبی به کنسولگری کشورش اظهار شادمانی می‌کند؟!»

همچنین «محمد منظرپور» سردبیر سابق بی بی سی فارسی با انتقاد از این مواضع عنوان کرد: «به نحو غیر قابل توصیفی شاهد هستیم که همانطور که عده‌ای برای باخت تیم ملی فوتبال کشور سوت و هورا می‌کشیدند و به تعبیری از باخت تیم ملی مشعوف شده بودند، در این حملاتی که اسرائیل علیه به هر حال شهروندان و نظامیان ایرانی که به صورت مستشاری به دعوت آن کشور‌ها حضور دارند، یک سطحی از شادی و سور عمدتا در رفتار اپوزیسیون خارج نشین دیدیم.»

وی افزود: «برخی از این احزاب اپوزیسیون از رادیو ارتش اسرائیل ۵۰ سال نوری رادیکال‌تر هستند و آنقدر برخی از الفاظ شنیع و وقیح است که نمی‌خواهم آن را تکرار کنم.»

«پیمان عارفی» از جمله کارشناسان سیاسی که در اردوگاه ضدانقلاب حضور دارد نیز بیان کرد: «اجنبی پرستی و یا اجنبی‌ستایی را شاهد هستیم و یک خودتحقیری ملی را مبتلا هستیم. ارزش استقلال ملی را نمی‌فهمیم و به آن قدر نمی‌نهیم. ایران از آن زمانی که آمریکا و انگلیس هر زمان اراده می‌کردند و وارد کشور می‌شدند عبور کرده و اکنون مستقل است و حاکمیت ملی دارد؛ امیدورام به خود بیاییم!»

این سخنان ناظر بر رفتاری است که از عناصری، چون «مسیح علینژاد» سر زد. وی در ارتباط با حمله به کنسولگری ایران در دمشق گفت: «اپوزیسیون نباید برای هیچ فرمانده ارشد سپاه تروریستی جمهوری اسلامی کوچک‌ترین اشکی بریزد، بلکه باید برای وارد کردن سپاه به فهرست تروریستی اتحادیه اروپا تلاش کند.»

مسیح علینژاد

«حامد اسماعیلیون» دیگر فعال ضدانقلاب نیز در پستی در واکنش به حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مطرح کرد که «کسی در مرگ شما غمگین نمی‌شود.» 

«علی کریمی» که اغلب مواضع رادیکالی دارد نیز با الفاظ توهین آمیزی از شهادت سرداران ایرانی ابراز شادمانی و از این اقدام تل‌آویو حمایت کرد؛ موضوعی که مورد انتقاد کاربران شبکه اجتماعی قرار گرفت که چرا وی از صهیونیست‌ها که در همین روز‌ها مراسم ضدایرانی پوریم را جشن گرفتند، حمایت می‌کند؟

حامد اسماعیلیون

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی حمایت از حمله به کنسولگری ایران که برابر با حمله به خاک کشورمان از لحاظ پروتکل‌های سیاسی دیپلماتیک است را در تضاد با تمامیت ارضی و مساوی با وابستگی شدید به خارج از کشور توصیف کردند.

ضد انقلاب

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۰:۰۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : از این معصیت عدونژاد خودفروش تن فروش روسپی لامذهب دزد جانی روانپریش فاسد فاسق و از کسانی که برای دیده شدن و بیزنسهای دست اندازی در ثروت بلوکه شده ایرانیان توسط آمریکایی‌ها و همپیمانانش برای دزدی هایشان اپوزیسیون سیرک حیوانات را در کشورهای غربی راه اندازی کرده اند و هدفشان فقط به فقط دزدی کردن باجگیری چپاولگری ثروت‌های ایرانیان بوده و هست و سهمیه دلارهای مفت گرفتن از کشورهای مخالف با ایران اسلامی به نام براندازی حکومت اسلامی ایران هستند و حاضرند بخاطر این اهداف کثیفشان سر به تن هیچ ایرانی نباشد چه توقعی بیش از این دارید ؟ این اپوزیسیون سیرک حیوانات پهلوی برای این تشکیل شده که اولا انتقام فروپاشی رژیم شاهنشاهی پدران فاسد فاسق گنهکار مجرم وطن فروش نالایقشان را بگیرند ثانیا مملکت ایران را به ویرانه تبدیلش کنند و ثالثا تا می توانند از این آب گل آلود ماهی بگیرند ثروت اندوزی کنند تا بتوانند در کشورهای غربی شاهانه و ثروتمندانه و در رفاه عیش نوش کامل زندگی لذت بخشی داشته باشند اگر نه این حرامزاده ها حرام لقمه ها اندکی دلشان برای ملت ایران نسوخته و دلسوز ملت ایران نبوده نیستند و فقط به فکر حفظ شهرت ثروت قدرت شهوت رانیهای بی حد اندازه پر کردن جیب حسابهای بانکی خودشان هستند اینها حتی چش دید همدیگر را ندارند در آن اپوزیسیون سیرک حیواناتشان اینها یه مشت ملعون فاسد فاسق لامذهب مجرمین گنهکاران نحس نجس بدذاتان بدجنسان دروغگویان شیادان کلاهبرداران حسودان بخیلان تنگ نظران کینه ورزان خسیس بخیل شامورتی باز جنایتکار بیش نبوده نیستند کسانی که از حمله به کنسولگری ایران اسلامی خوشحال شدند در صف لشکریان دشمنان ایرانیان ایستاده اند و دشمن ایرانیان محسوب می شوند و باید همچون رژیم منحوس خبیث جنایتکار اشغالگر نسل کش کودک کش مظلوم کش بی دفاع کش شکنجه گر صهیونیستی دمار از روزگارشان درآورده شود و تک به تکشان را نابود کرد و به زباله دان تاریخ بشریت ملعونین جهنم اسفل سافلین انداختشان برای ابدیت . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
خيلی خوبه که اینها ذات کثیفشون را به برخی از فریب خورده ها نشون میدن ، صد البته ملت فهیم ایران که حماسه روز قدس را آفریدند اپوزیسیون را آدم حساب نمی‌کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
یعنی ایران به دنیا نیامدند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
دلقک های خوبی هستن
اینا یک مدرسه ابتدایی رو نمی تونند مدیریت کنند بعد میخوان رهبر ایران بشن
ب همین خیال باشین
اخه ب جز مجازی کی شما رو جدی میگیره هر چند همون جا هم فقط فش میخورین جدیدا
گنده تون رضا پهلوی رو هم در واقعیت ب چشم یک جوک نگاه میکنند مردم ایران
چهار پنج هزار نفر خارج نشین و یه عده بچه مچه از ایران با پنجاه تا اکانت فیک برای رضا پهلوی کامنت میزارن فکر کرده خبریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
توله سگ باید دور صاحبش بگرده وواق واق کنه تا صاحبش یه استخون بندازه جلوش،حالا حکایت این جماعت خودفروخته غرب گداست که برای صاحبشون اسرائیل جنایتکار دم تکون بدن وواق واق کنن شاید یه چیزی گیرشون بیاد تا به زندگی نجس ومنحوسشون ادامه بدن ،همراهی با اسرائیل =نهایت بی شرفی ووطن فروشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
تف تو روت مصی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
باشگاه خبر
شما را قسم میدهم چهره خبیث این زنک معلوم حال را دیگر در خبر ها نگذارید ، با دیدن چهره مهوع این زنک اشتهای ما ! تا چند روز کور می‌شود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
پرداختن به این وطن فروشان بی پدر مادر حرامی اتلاف وقت است بدور از سیاست و تعصبات بیهوده ، وطن و هم وطن دوستی در ذات هر ایرانی اصیل است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
اگر کسی حلال زاده باشد...
حس وطن پرستی در پوست و رگ و خون او،،، همیشه زنده است.
اینا فرزندان کاپیتولاسیون هستند.
و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
از بی شرف و از وطن فروش چه توقعی میشه داشت مسیح علی‌نژاد و دوستانش بهتر از نمی‌توانند باشند سرشت شون با بی شرفی ساخته شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
یعنی من قیافه این مسیح علی نژاد رو میبینم کهیر میزنم ...!
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۱:۰۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
فقط،وطن فروشان تن فروش شاد شدند.
آخرین اخبار