سه واحد قنادی و نانوایی در زاهدان پلمب شد

رئیس مرکز بهداشت زاهدان از پلمب سه واحد قنادی و نانوایی در این شهرستان به دلیل استفاده از افزودنی‌های غیرمجاز و عدم رعایت بهداشت فردی در محیط کار خبر داد.

فریبرز راشدی  اظهار کرد: ۲ باب قنادی و یک نانوایی در زاهدان به دلیل عدم رعایت اصول و ضوابط بهداشتی و تقلبات مواد غذایی پلمب شد.

وی ادامه داد: پیرو بازرسی و نمونه‌برداری بهداشتی از شیرینی و نان عرضه شده در این واحدها، عدم رعایت مقررات بهداشتی و همچنین استفاده از افزودنی های غیرمجاز و نگهداری مواد غذایی در شرایط نامطلوب محرز و این سه واحد پلمب شدند.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان افزود: در این گشت مشترک برای ۱۰ واحد دیگر به دلیل وجود نواقص متعدد بهداشتی پرونده تخلفاتی تشکیل شد.

وی بیان کرد: سلامت مردم و شهروندان خط قرمز ماست، در همین راستا برخورد با متخلفان بهداشتی به‌ویژه در حوزه مواد غذایی با شدیدترین وجه ممکن انجام می‌شود.

راشدی خاطرنشان کرد: شهروندان و مسافرین عزیز می‌توانند شکایات بهداشتی خود را با تلفن مستقیم واحد سلامت محیط و کار شهرستان زاهدان ( ۳۳۲۲۰۴۶۶) و یا با سامانه تلفن ۱۹۰ درمیان بگذارند تا کارشناسان مربوطه در کوتاهترین زمان بررسی و نظارت را انجام دهند.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار