ایفای نقش مجموعه انتظامی همسو با تهدیدات جدید فضای سایبری

رئیس پلیس فتا فراجا گفت: مجموعه انتظامی همسو با تهدیدات جدید رویکرد‌های پیشگیری و آموزش محور را دنبال می‌کند.

سردار وحید مجید گفت: همه ما در مقابل شهدای پرشمار مجموعه انتظامی که شاهد اعمال، رفتار و نحوه خدمت ما هستند مسئول هستیم و باید رهرو حقیقی راه آن عزیزان باشیم.

وی افزود: نکته مهم این است که از زمان وقوع این حادثه ناجوانمردانه می‌توان گفت جنس تهدیدات دشمن تغییر کرد و این لزوم هوشیاری بیشتر همه ما در حوزه برقراری نظم و امنیت پایدار را می‌رساند.

سردار مجید تصریح کرد: در این خصوص باید برای مقابله با این تهدیدات در گردهمایی‌های کوچک و بزرگ مردمی و مناسبت‌های ملی و مذهبی به سمت عملیات‌های ترکیبی برویم و تا حد امکان از ظرفیت و توان سایر دستگاه‌ها در ابعاد ملی و کشوری بهره گیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه وجود و شهادت سردار سلیمانی برکت خاص خود را داشت بیان کرد: مطلب مهم و مورد تاکیدی که در استان کرمان به خوبی دنبال شده این است که در حوزه انتظامی تصمیم گیری و تقسیم وظایف با همکاری دستگاه‌های دولتی و شورای تامین به صورت روزانه رصد و میزان اجرای مصوبات در قرارگاه نوروزی دنبال می‌شوند.

رئیس پلیس فتا فراجا تصریح کرد: افزایش تلاش دشمنان در حوزه تهدیدات سایبری نیز حوزه‌های عملکردی پدافند غیرعامل و ماموریت‌های پلیس فتا را دو چندان می‌کند و به طور کل با توجه به حجم مسافران نوروزی، ظرفیت سازی خوبی برای هماهنگی و مشارکت سایر نهاد‌ها از سوی پلیس کرمان رخ داده که در امنیت بسیار موثر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.