با اجرای طرح خدمات یکپارچه نوروزی جمعیت هلال احمر استان فارس تاکنون ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران بهره‌مند شده اند.

حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: تا پایان هفتم فروردین ماه امدادگران جمعیت هلال احمر فارس به بیش از ۱۴۳ هزار مسافر نوروزی خدمات‌رسانی کرده اند.

او افزود: در نوروز امسال علاوه بر ۹۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و مرکز اطلاع رسانی، ۵۰ پایگاه ایمنی و سلامت در مبادی ورودی شهرستان‌ها و شهر‌های استان برپا شده و امدادگران با خدماتی نظیر فضای دوستدار کودک، اجرای پویش بهرفت ویژه رانندگان با هدف بهبود رفتار‌های ترافیکی، آموزش‌های کوتاه امدادی، پایش سلامت از طریق سنجش فشار خون و قند خون و خیمه‌های نماز راهنمای مسافرین نوروزی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: این ایستگاه‌ها در قالب بیست و چهارمین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان هلال احمر و با هدف پیشگیری از تصادفات جاده‌ای مسافران نوروزی برپا شده است.

طرح خدمات یکپارچه نوروزی از ۲۴ اسفند ماه در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان فارس آغاز شده است و تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
اخبار دیروز ۱۱ میگی در پی بارندگی هایییی دو روز گدشته در شیراز در یکی از روستاهاییی اطراف شیراز متاسفانه یی مادر با ۵ فرزندش در گل و لایییی در عمق ۸ متریییی در باطلاق فرو رفتن جان بختن و نیرو هایییییی امدادییی حلال احمر نتوانستن انان رو نجات دهند
آخرین اخبار