نماینده ولی فقیه در کردستان:

پلیس در راه امنیت با افتخار شهید تقدیم می‌کند

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه وجود پلیس امنیت ساز است، گفت: پلیس در راه امنیت با افتخار شهید تقدیم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در دیدار نوروزی با فرمانده انتظامی کردستان و معاونان انتظامی استان با قدردانی از حافظان امنیت اظهار کرد: پلیس با اخلاص و اخلاق مداری به مردم خدمت می‌کند و در این راه فداکاری می‌کند.

 حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی افزود: انتظامی در راه آرامش مردم شهید تقدیم می‌کند و شهدای مظلوم فراجا خود گواه خدمت رسانی و مردم داری است که ما مدیون این زحمات هستیم.

وی بیان کرد: در طول سال شاهد مسئولیت پذیری و فداکاری پلیس استان در خدمت رسانی به مردم هستیم که این همه مجاهدت قابل قدردانی است.

وی با اشاره به اینکه حضور پلیس در جامعه امنیت‌آفرین و مایه امید است تصریح کرد: یقیناً امنیت و آرامش کنونی استان، مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و مشارکت مردم بوده که زمینه را برای توسعه، رونقی تولید و سرمایه‌گذاری مهیا کرده است.

 کشف ۵۴۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در کردستان

 فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در این دیدار گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس از این مهم با تقدیم جان حراست و پاسداری می‌کند.

سردار علی آزادی بیان کرد: بی‌تردید حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی، تأمین نظم و آسایش عمومی و برخورد با مخلان امنیت جزو برنامه‌های اولویت‌دار انتظامی در کردستان بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هرگز به بدخواهان و مخلان نظم و امنیت اجازه نمی‌دهیم امنیت مردم را خدشه‌دار کنند، بیان داشت: پلیس با تمام توان در خدمت آرامش و امنیت مردم است.

 فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۵۴۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در سال گذشته در استان خبر داد و افزود: در همین زمینه اولویت برخورد با پرونده‌های کلان بوده که در کشفیات بالای ۵۰۰ میلیون تومان ۱۸۰ فقره پرونده و ۱۰۰ میلیون تومان ۴۵۵ فقره پرونده تشکیل شده است.

سردار آزادی به سازش ۸۵ درصدی پرونده‌ها در مرکز مشاوره و مددکاری در انتظامی استان اشاره و خاطرنشان کرد: طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه از جرائم در پلیس استان با الویت در دستور کار قرار دارد.

وی از کشف یک تن  و ۲۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال گذشته در استان خبر داد و گفت: مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر با اولویت در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.