پلمب پنج واحد صنفی متخلف در شهرستان زابل

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل گفت: در اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی و اصناف در ماه مبارک رمضان، پنج واحد صنفی در این شهرستان به علت رعایت نکردن ضوابط این ماه پرفضیلت پلمب شده اند.

غلامرضا پیری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی و اصناف در ماه مبارک رمضان، پنج واحد صنفی در این شهرستان به علت رعایت نکردن ضوابط این ماه پرفضیلت پلمب شدند.

وی افزود: به منظور رعایت بهداشت و سلامت شهروندان و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، گشت تلفیقی ویژه این ماه متشکل از ادارات صمت، پلیس اماکن و اتحادیه اغذیه و مواد پروتئینی از واحد‌های صنفی در سطح شهرستان زابل بازدید‌های مستمر به عمل می‌آید.

وی افزود: در این راستا تعداد پنج واحد صنفی شامل پیتزا فروشی، کافی شاپ که خارج از شیفت اقدام به فعالیت کردند توسط پلیس اماکن پلمب شدند.

رئیس اداره صمت زابل با اشاره به استمرار این طرح، تصریح کرد: برای واحد‌های صنفی متخلف در ماه مبارک رمضان اخطار پلمب صادر و در صورت تخلف هیچ‌گونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.

وی از شهروندان و واحد‌های صنفی بویژه رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها خواست تا حرمت ماه مبارک رمضان را رعایت و به الزامات درنظر گرفته شده صنفی در این ماه پایبند باشند.

پیری از شهروندان زابل درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری کالا، مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۴ به مرکز پاسخگویی اداره صمت زابل اعلام کنند.

برچسب ها: پلمب ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار