پلمب ۲ مرکز تهیه و توزیع زولبیا و بامیه در سیب و سوران

۲ مرکز تهیه و توزیع زولبیا و بامیه در سیب و سوران به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمب شدند.

 ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران با بیان اینکه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی زیر ذره بین کارشناسان بهداشتی شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران قرار دارند گفت: طبق بازدید‌های و بررسی‌های انجام شده از بین ۷ واحد تولیدی زولبیا و بامیه ۲ واحد تهیه و توزیع زولبیا و بامیه به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی پلمب شدند.
 
وی ادامه داد: همچنین ۷ واحد صنفی متخلف دیگر جهت طی مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی گردید.
 
 وی ادامه داد: از ابتدای آغاز مانور بسیج سلامت نوروز ۱۴۰۳ تاکنون ۶۹۰ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در سیب و سوران توسط بازرسان بهداشتی انجام شده است.
 
 کرد گفت: باتوجه به اینکه به دلیل فعالیت مراکز تهیه و توزیع زولبیا، بامیه و دیگر مواد غذایی که ویژه ماه رمضان می‌باشند؛ نظارت کارشناسان و تیم‌های بهداشتی بیش از پیش انجام می‌گردد.
 
وی افزود: در این گشت‌ها ۱۰۳ مورد سنجش سلامت بهداشتی توسط تجهیزات پرتابل صورت گرفته است؛ که همچنین نیز ۲۸ مورد نمونه برداری میکروبی و ۹ مورد نمونه برداری مواد غذایی جهت انجام آزمایشات بهداشتی انجام شده است.
 
 کرد ادامه داد: شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده تخلف بهداشتی مراتب را از طریق شماره ۱۹۰ جهت بررسی و اقدام توسط کارشناسان گزارش نمایند.

برچسب ها: علوم پزشکی ، قنادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار