انتخابات امسال اقدامات ارزشمندی را رقم زد

استاندار لرستان گفت: انتخابات ۱۴۰۲ درس عبرت هایی بزرگ و اقدامات ارزشمندی را رقم زد.

فرهاد زیویار در آیین تجلیل از کارکنان انتظامی دخیل در برگزاری انتخابات بیان کرد: گزندی به امنیت انتخابات وارد نشد و در شرایطی قرار داشتیم که انتظار خسارت های وجود داشت اما خوشبختانه با وظیفه شناسی مجریان و ماموران انتظامی، درس عبرت و حرکات ارزشمندی در این رویداد بزرگ ثبت شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخابات افزود: این اقدام یک وظیفه اجتماعی برای تعیین سرنوشت و یک جهاد بزرگ بود چون دشمنان برای تضعیف این رویداد بزرگ تلاش بسیاری کردند.

وی ادامه داد: دشمنان پیش بینی کردند مشارکت این انتخابات کمتر از ۱۵ درصد باشد اما مردم با وجود سخت ترین تحریم ها جهاد کردند و با مشارکت بالا در این جهاد بزرگ پیروز شدند و قابل تقدیر هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه تبلیغات دشمنان برای تحریم انتخابات نتیجه عکس داشت افزود: در حوزه تبلیغات نیز اقدامات وصف نشدنی صورت گرفت و برای برد در این جنگ ترکیبی و رسانه ای نیز با حضور اصحاب رسانه و مناظره بین نامزدهای انتخابات زحمات زیادی کشیده شد.

زیویار با اشاره به حضور ۳۰ هزار نفر اجرا و تامین کننده امنیت انتخابات در لرستان عنوان کرد: در خصوص وقایع انتخابات باید نوشته ها و مستنداتی تدوین و تهیه شود، تجمعات چند هزار نفری در ایام تبلیغات ایجاد می شد و اگر با هم برخورد می کردند نیروی انتظامی برای امنیت مردم و انتخابات جانفشانی می کرد.

وی گفت: این رویداد ارزشمند منجر به فعالیت نمایندگان با تجربه و نمایندگان جدید، جوان و با خلاقیت خواهد شد بنابراین نباید با راه انداختن دعواهای بیهوده کام مردم را تلخ کنیم.

زیویار ادامه داد: بیش از ۷۲۰ هزار نفر در لرستان رای دادند که برای حفظ این آرا فداکاری های زیادی شده است همچنین باید از ملت و مردم که برای سیاستگذاری، قانون گذاری و خدمت به میدان آمدند تشکر کنیم و قدردان این افراد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.