انجام ۲۸ هزار مورد بازرسی از سطح بازار‌های کردستان

به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان، در ۱۱ ماهه سال جاری در سطح بازار ۲۸ هزار و ۲۴۲ مورد بازرسی از بازار در استان انجام گرفت.

بختیار خلیقی اظهار کرد: نظارت بر بازار تشدید شده و در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان ۲۰ اکیپ‌های دو نفره گشت‌های مشترک حضور دارند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: در ۱۱ ماهه سال جاری عملکرد بازرسی در سطح بازار ۲۸ هزار و ۲۴۲ مورد با تشکیل ۲ هزار و ۹۵۶ پرونده و احراز ۳ هزار و ۲۳۴ مورد تخلف بوده که منجر صدور ۳۶۰ میلیارد ریال جریمه نقدی برای متخلفان شده است.

خلیقی ادامه داد: نظارت بر سردخانه‌ها و انبار میادین میوه و تره بار‌ها از بستر سامانه جامع تجارت مورد نظر و بازرسی انجام گرفته است.

خلیقی گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد گشت‌های مشترک ۸ مورد بوده که ۹۰۳ مورد پرونده تشکیل و ۸۳۲ تخلف کشف شد و منجر به صدور ۲۳ میلیارد ریال جریمه برای متخلفان شد.

وی اظهار کرد: در بحث قاچاق هم ارزش ریالی پرونده‌ها ۹.۹ میلیارد ریال بوده و تعداد بازرسی‌ها ۴ هزار و ۱۰۹ مورد بوده که ۱۹۹ مورد پرونده تشکیل شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: تعداد بازرسی از انبار‌ها نیز ۴۰۴ مورد بوده و تعداد پرونده‌ها ۲۴ مورد با ارزش ریالی ۵۳۱ میلیون ریال بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار