در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، مسئول جدید حوزه هنری استان کردستان معرفی شد.

پیش از ظهر امروز با حضور معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی و هنرمندان، «اسعد فرهادی» به عنوان رئیس جدید حوزه هنری استان کردستان معرفی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان  در این آیین اظهار کرد:  انقلاب اسلامی و شکل‌گیری آن یک اثر فوق‌العاده فاخر هنری است و ذاتا جنس آن نیز از هنر است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با مجاهدت و تلاش‌های شخصیت‌های بسیار بزرگی در جغرافیای اسلام است، این انقلاب را شکل داده اند، گفت: دنیای استکبار فکر می‌کرد که می‌تواند در عرض چند ماه این انقلاب را ساقط کند اما سخت در اشتباه است، بنابراین رسالت بزرگی بر عهده انقلاب و مسئولان آن است.

وی با اشاره به عنوان عنوان فرهنگی این استان یادآور شد: هنر در رگ و ریشه مردمان این سرزمین غلتیده و به وضوح می بینم مردان و زنان این سرزمین هنر را در وجود خود دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر لزوم تبیین و شناخت افراد و چهره های فاخر در انقلاب تاکید کرد و گفت: کردستان از جمله استان‌هایی است که این ظرفیت را دارد در قالب هنر به این مفاخر بپردازد و از قاب و تصویر هنر، مفاخر هنری را معرفی کند.

 در این مراسم از خدمات ۱۲ ساله امین مرادی رئیس سابق حوزه هنری کردستان تجلیل شد.

اسعد فرهادی سوابقی همچون معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهردار سنندج، معاونت معاون مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان و ریاست روابط عمومی و امور بین‌الملل و بازرسی شهرداری سنندج را در کارنامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.