امام جمعه موقت سمنان مردم را پیروز و استکبار جهانی را شکست خورده در این دوره از انتخابات دانست.

حجت الاسلام مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان آیین عبادی سیاسی نماز جمعه سمنان به برگزاری انتخابات حماسی مردم استان سمنان اشاره کرد و از مردم استان بویژه صداوسیما در خلق و آفرینش این حماسه قدردانی کرد.

امام جمعه موقت سمنان مردم را پیروز و استکبار جهانی را شکست خورده در این دوره از انتخابات دانست گفت: امیدواریم نمایندگان هم بتوانند با بهترین عملکرد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را مدیریت کنند.

حجت الاسلام مهدوی نژاد همچنین گفت: امنیت، رفاقت و سلامت در این دوره از انتخابات بسیار پررنگ بود و امیدواریم رفاقت‌ها بعد از این هم بیشتر شود.

خطیب موقت نماز جمعه سمنان با بیان اینکه دشمن می‌خواست با یاس و نا امیدی مردم کشورمان را دلسرد کند گفت:با یاری خداوند و مشارکت بالای ۴۶ درصدی مردم، دشمن نا امید شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به روز‌های پایانی ماه شعبان و گفت: ماه رمضان ماه مهمانی خداست و باید از لحظه لحظه این ماه استفاده کنیم.

حجت الاسلام مهدوی نژاد به ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید هم اشاره کردو گفت:عظمت و سربلندی امروز کشورمان از جانفشانی شهداست و باید قدردان خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشیم.

توجه به درختکاری و رسیدگی به کاشت درخت از دیگر مطالبی بود که خطیب جمعه سمنان به آن اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.