مراسم تحلیف ۶۲ دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با حضور جمعی از مسئولان این دانشگاه برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان درخشش دانشگاه در رتبه بندی تایمز امسال سخن گفت و افزود: جای افتخار دارد که دانشگاه ما در رتبه بندی تایمز که یک رتبه بندی جهانی است امسال در جایگاه پنجم دانشگاه‌های کشور قرار گرفت.

دکتر خادم عرفان از اعتبار دانشگاه برای تحصیل دانشجویان عراقی سخن گفت و ادامه داد: کشور عراق ۷۴ دانشگاه را بعنوان دانشگاه معتبر و ۲۰ دانشگاه را بعنوان دانشگاه برتر برای تحصیل دانشجویان عراقی اعلام کرده که دانشگاه علوم پزشکی کردستان در هردو ایفای نقش کرده است. 

وی از فارغ التحصیلی ۱۳۰۰ دانشجو از ابتدای تبدیل مجتمع به دانشکده پزشکی خبر داد و گفت: باید گفت که درحال حاضر هم شاهد ادامه تحصیل ۱۴۰۰ دانشجو در رشته پزشکی این دانشگاه هستیم که دوره پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از قوی‌ترین دوره‌های این رشته در رده دانشگاه‌های مطرح کشور قرار دارد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: هیچگاه ما فراغت از تحصیل و دانش نیستیم و واژه فارغ‌التحصیلی برای ما معنایی ندارد ما دانش آموخته شدیم تا در تمام طول عمر دوباره به علوم جدید برای خدمت به جامعه دست پیدا کنیم.

دکتر خادم عرفان خاطرنشان کرد: خوشحالیم که دانشجویان دانش آموخته در دانشگاه خودمان اداره امور دانشگاه را بعد از اتمام درس در دست دارند.

اجرای کلیپ، موسیقی زنده، قرائت بیانیه توسط دانشجویان، قرائت سوگند نامه و اهداء لوح به دانشجویان فارغ التحصیل، از دیگر برنامه‌های پایانی این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.