مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری کنگره شهدای دانش آموز و معلم به میزبانی کرمان پنجشنبه این هفته خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه کنگره بزرگداشت شهدای دانش‌آموز و شهدای معلم در سالن فرهنگیان کرمان با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل سراسر کشور برگزار می‌شود و در این مراسم از دانش‌آموزان مصدوم و جانباز حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه در کرمان نیز تجلیل می‌شود.

رضایی همچنین با اشاره به موفقیت‌های ورزشی دانش آموزان استان در سطح کشور گفت با توجه به نیاز به توسعه ورزش‌های مادر به صورت ویژه برای ترویج ورزش شنا در بین دانش‌آموزان استان برنامه‌ریزی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش رشته آموزگاری سال ۱۴۰۳ نیز جمعه برگزار می‌شود، افزود: بیش از ۳۱ هزار نفر در این آزمون شرکت می‌کنند.

در این جلسه استاندار کرمان با اشاره به حضور پرشور مردم استان پای صندوق‌های رای به رغم تلاش دشمنان برای کم رونق جلوه دادن آن گفت در برگزاری انتخابات جمعه سیستم آموزش و پرورش استان نقش موثری را ایفا کرد.

فداکار همچنین از دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص موضوع جمعیت یاد کرد و افزود ظرفیت بزرگ برای حل معضلات جمعیت کشور وجود دارد، زیرا آموزش و پرورش با نسل نو در ارتباط است و باید در جلسات ستاد جمعیت نیز آموزش و پرورش با ارائه برنامه حضور یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار