رییس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: براساس آمار تا ساعت ۱۲ بیش از ۱۲ درصد از کردستانی‌های واجد شرایط با حضور در شعبات اخذ رای در انتخابات شرکت کرده اند که روند رو به رشدی نسبت به دوره گذشته نشان می دهد.

مهدی رمضانی  در ستاد انتخابات کردستان و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تمهیداتی که در حوزه انتخابات اندیشیده شده بود در ۱۰ شهرستان شامل ۵ حوزه انتخابی یک هزار و ۲۹۶ صندوق در نظر گرفته و از همان ساعت آغازین رای گیری فرایند رای گیری شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: عدد مشارکت در این دوره از انتخابات یک رکورد در تاریخ انتخابات گذشته خواهد بود و به حمد خدا شعبات شلوغ و استقبال خوب و پرشوری در سقز و بانه، قروه و دهگلان داریم.

رمضانی با بیان اینکه کمترین مشکل امنیتی هم در استان نداریم و در صحت و سلامت انتخابات در حال انجام است، عنوان کرد: صبح یکی دوتا از شعبات دچار مشکل اتصال بودند که با ورود به موقع حوزه مخابرات مشکل حل شد.

رییس ستاد انتخابات استان کردستان تصریح کرد: ویترین مشارکت مردم کردستان در انتخابات نشان می‌دهد که استقبال قابل توجهی است و تا ساعت ۱۲ حدود ۱۲ درصد از واجدین شرایط در انتخابات مشارکت کرده اند که نسبت به دوره قبل رشد خوبی نشان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.