رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با بیان اینکه تا این لحظه ۸۵ هزار نفر از مردم استان رای داده‌اند، به شهروندان توصیه کرد در همان ساعات اولیه رای خود را در صندوق بیندازند و به ساعات پایانی موکول نکنند.

رضا قاسمیان روز جمعه در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: این جشن سیاسی پر شور را به ملت بزرگ استان اردبیل تبریک عرض می‌کنم، شرایط نشان می‌دهد که مردم از آبروی استان حمایت خواهند کرد.

او افزود: ۹۹ درصد شعب در حال اخذ رای هستند و یک درصد هم مربوط به جا‌هایی است که اینترنت گا‌ها قطع و دوباره وصل می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با بیان اینکه ۸۵ هزار نفر از واجدین شرایط در استان اردبیل تا این لحظه رای داده‌اند، اظهار کرد: بر اساس قانون جدید انتخابات افراد می‌توانند با مدارک هویتی گواهینامه، کارت پایان خدمت، کارت ملی و شناسنامه دارای کد ملی و گذرنامه رای بدهند.

قاسمیان یادآورشد: کارت ملی گذشته قابل رای دادن نیست مگر اینکه شماره ملی افراد به راحتی استعلام شود.

معاون استاندار اردبیل همچنین به شهروندان توصیه کرد به همراه خانواده و فرزندان خود در پای صندوق‌های رای حاضر شوند تا ضمن ارائه آموزش سیاسی به فرزندان زیر ۱۸ سال پیام دهند.

او با بیان اینکه آمار مشارکت مردم در انتخابات به صورت لحظه به لحظه رصد و مقایسه می‌شود، اظهار کر:د مردم استان اردبیل با توجه به پایه‌های تمدنی و فرهنگی بدون‌شک در همین ساعات اولیه با شرکت گسترده خود در انتخابات احساس مسولیت خود را نشان خواهند داد.

برچسب ها: انتخابات ، رای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.