دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان اردبیل در یک هزار و ۳۸۰ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در حال برگزاری است.

بهروز زلالی دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پس از یک هفته تبلیغات ۱۶۸ داوطلب، ساعت ۸ صبح روز جمعه یازدهم اسفندماه در یک هزار و ۳۸۰ شعبه ثابت و سیار به شکل الکترونیک در سطح استان اردبیل آغاز شد.

او افزود: کلیه تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات پرشور، باشکوه و سالم انجام شده است و بیش از ۳۰ هزار عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی آماده برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح استان اردبیل است.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: برای تسهیل در امر رای دهی هم استان‌ها و جانبازان، معلولین، سالخوردگان در سطح استان اردبیل ۲۸ شعبه و تدارکات لازم جهت حضور صندوق‌های سیار در مراکز نگهداری معلولین و آسایشگاه جانبازان انجام شده است.

زلالی تصریح کرد: تدارکات لازم پیش‌بینی شده است تا در صورتی که در هر نقطه از استان اردبیل، فردی امکان حضور در شعبه‌های رای را نداشته باشد صندوق اخذ رای به محل درخواستی اعزام خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.