رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان گفت:مردم ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات، یاس و نامیدی دشمنان را با اقتدار به معرض ظهور خواهند گذاشت.

رضا توکلی رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان در حاشیه بازدید از حوزه‌های اخذ رای این شهرستان گفت: حضور حداکثری و مشارکت بالا نه تنها باعث اقتدار و عظمت جهانی حکومت اسلامی است؛ بلکه غرور، اقتدار و عزت مردم کشور را در جوامع جهانی و بین المللی به همراه دارد.

توکلی بیان داشت: از وظایف شورای نگهبان بر اساس قانون ۹۹ که اصل استصوابی می‌باشد نظارت وصیانت از ارای مردم بر عهده ناظرین شبکه نظارت است؛ لذا رای دهندگان مطمئن باشند که شبکه نظارت از اولین رای وارد شده به صندوق اخذ رای تا آخرین برگی که از صندوق بیرون می‌آید وشمارش می‌شود و تا زمان درج صورت جلسه تایید آن حوزه از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید.

 مسئول هیئت نظارت شهرستان کوهبنان گفت: مردم ولایت مدار، انقلابی، متدین بام فرهنگی استان کرمان حضور حدکثری خود را در روز یازدهم اسفندماه به معرض نمایش خواهند گذاشت.

وی ابراز داشت: مردم ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در این روز یاس و نامیدی در دشمنان و بدخواهان به نظام و رهبری را با اقتدار به معرض ظهور می گذارند.

 توکلی تصریح کرد: با آموزش‌هایی که در زمینه‌های مختلف نظارت از سوی دفتر شهرستان صورت گرفته میزان آمادگی شبکه نظارت کاملا برای برگزاری یک انتخابات پرشور، سالم و بدون حاشیه درشهرستان کوهبنان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار