قیومی فرماندار تهران گفت: سه هزار و ۳۸۰ کاندیدا پس از پایان مهلت برای انصراف برای راه یافتن به مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

 احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران روز سه‌شنبه ۸ اسفند ماه در نخستین اجتماع نامزد‌های حوزه انتخابیه تهران که با حضور فخاری استاندار تهران، جوهری رئیس ستاد انتخابات استان تهران و جمع دیگری از مسئولین در برج میلاد برگزار شد، افزود: زحماتی بیش از یک سال در شهر تهران برای انتخابات کشیده شده که انتخاباتی متفاوت، شایسته و درخور انقلاب اسلامی و بهتر از سنوات قبل داشته باشیم.

وی ادامه داد: با تلاش‌های همکاران ما در ستاد انتخابات شهرستان تهران در زمینه اخذ انصراف از داوطلبین، در نهایت سه هزار و ۳۸۰ نفر برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس باقی ماندند که از این تعداد ۲۸۳۱ نفر مرد و ۵۴۹ نفر زن هستند و ۳۶۸ نفر هم از ابتدا تاکنون انصراف داده‌اند.

وی ادامه داد: تمام عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی آماده هستند تا مردم تهران ۳۰ نماینده خود در مجلس را انتخاب کنند، ضمن اینکه بزرگترین حوزه انتخابیه کشور را داریم و از ۱۱ هزار ثبت نامی در نهایت به سه هزار و ۳۸۰ نفر رسیدیم.

قیومی یادآور شد: در این دوره ۷۰ درصد از داوطلبین تایید صلاحیت شدند که به نسبت دوره‌های قبل عدد بالایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار