امام جمعه بروجرد گفت: کاندیدایی که شام و نهار می‌دهد، در اصل به مردم رشوه برای گرفتن رای آنان می‌دهد و لایق رای دادن نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی گفت: کاندیدایی که شام و نهار می‌دهد، در اصل به مردم رشوه برای گرفتن رای آنان می‌دهد و لایق رای دادن نیست.

وی اظهار داشت: در انتخابات باید به رهنمودهای رهبری عمل کرد، ایمان و تقوا، شجاعت و صداقت از مولفه‌های اصلی است، باید نگاه کنیم افرادی که کاندیدا شدند کدام یک از مولفه‌های رهبری را دارند.

امام جمعه بروجرد گفت: وظیفه اصلی نماینده قانونگذاری است نماینده نباید کارهای دولت را برای خودش ثبت کند، اگر کمکی هم برای پیشرفت کارها انجام داده برای رضای خدا باشد.

حسبنی افزود: نماینده نباید قول و قرار خارج از قانون بدهد نماینده باید حامی قانون باشد، ولی‌فقیه و مرجع تقلید امر فرموده که نمایندگان از دخالت در عزل و نصب‌ها خودداری کنند.

وی اظهار داست: شور و حال انتخاباتی در کشور بالاست و امیدواریم که با انتخاب افراد اصلح، مجلسی قوی را رقم بزنیم و دشمنان ناامید و مایوس‌ شوند.

امام جمعه بروجرد گفت: انقلاب اسلامی ایران مقدمه انقلاب جهانی امام زمان(عج) است، وظیفه داریم تا با ترک گناه دل امام زمان(عج) را شاد و ظهورش را نزدیکتر کنیم، امام زمان(عج) برای ظهور ۳۱۳ نفر مانند امام خمینی(ره) نیاز دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
لایق انتخاب شدن نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
اگر به انتخابات سالم و اصلح خوشبین باشیم، فقدان افراد لایق مسئولیتهای خطیر، بزرگترین مشکل کنونی کشور است که انقلاب مانع پرورش انها شده و کمتر کسی یافت میشود که کم سواد و کج اندیش و منافق و فرصت طلب و مسئولیت گریز نباشد.