جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای که با فروش تلفن‌های همراه تقلبی از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند خبر داد.

سرهنگ اردشیر نادری جانشین پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت با یک شیوه مشابه در محدوده پایانه جنوب رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های مشخص شد متهمان اقدام به تبلیغ و فروش تلفن‌های همراه تقلبی در محدوده ترمینال جنوب کرده و با انتقال پول از کارت شهروندان به صورت غیر مجاز کلاهبرداری میکنند افزود: در یک عملیات منسجم پلیسی متهمان که در حال کلاهبرداری از شهروندان بودند را مشاهده و طی یک عملیات غافلگیر کننده ۲ نفر از متهمان دستگیر و یک نفر متواری گردید.

جانشین پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: از متهمان تعداد ۴ عدد کارت عابر بانک سرقتی کشف و متهمان در تحقیقات ابتدایی به بزه انتسابی و ۲۰ فقره کلاهبرداری مشابه از شهروندان اعتراف نمودند.

سرهنگ نادری در پایان خاطر نشان کرد: دستگیری متهم متواری در دستور کار پلیس قرار دارد و تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان توسط کاراگاهان پلیس در حال بررسی می‌باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار