خدمت رسانی بیش از ۶۰۰ خادم کرمانی مسجد جمکران در نیمه شعبان

رابط خادمین مسجد مقدس جمکران در استان کرمان گفت: به مناسبت فرا رسیدن نیمه مبارک شعبان بیش از ۶۰۰ خادم مسجد جمکران از کرمان در مراسم خدمت رسانی می‌کنند.

الهام مقیمی نژاد رابط خادمین خواهر مسجد مقدس جمکران در استان کرمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت قائم (عج) گفت: خادمین مسجد مقدس جمکران که چندین سال است که به صورت ماهیانه طبق نوبت دهی منظمی و بصورت گروه‌های مختلف هر پنج شنبه و جمعه از استان کرمان شیفت‌های مسجد مقدس جمکران را به عهده دارند.

وی با اشاره به نامگذاری روز نیمه شعبان به نام روز امید، افزود: غیر از ایام پنج شنبه و جمعه و انجام شیفت خدمتی، براساس فراخوان کلی به خادمین خانم و مرد جهت خدمت دهی در مسجد مقدس جمکران، تمامی خادمین استان کرمان به این فراخوان لبیک گفته و در مراسم حضور پیدا کرده اند.

مقیمی نژاد بیان داشت: ۴۰۰ نفر نیروی مرد و ۲۵۰ نفر خادم خانم که از خادمین رسمی مسجد جمکران هستند در شیفت نیمه شعبان حضور پیدا کرده اند.

رابط خادمین خواهر مسجد مقدس جمکران در استان کرمان اضافه کرد: خادمین با ۹ دستگاه اتوبوس از استان کرمان به سمت جمکران اعزام شدند و مابقی با وسیله نقلیه شخصی خود را به مسجد جمکران رسانده اند.

وی با بیان اینکه تاریخ شیفت دهی، از صبح پنجم اسفند شروع و تا صبح هفتم ادامه خواهد داشت، افزود: خادمین در بخش‌های مهم و اساسی که عموما انتظامات هستند نیز، بحث امنیتی مسجد مقدس جمکران را عهده دار هستند.

مقیمی نژاد هدف از اعزام را رضایت امام زمان (عج) و قبولی خدمت دانست و گفت: غیر از خادمین رسمی مسجد جمکران، تقریبا ۴۰۰ نفر خادمیار رضوی هم در این سفر با ما همراه هستند که با هماهنگی با دفتر نمایندگی مسجد جمکران در استان کرمان، جهت کمک به خادمین مسجد مقدس جمکران مشرف شده اند.

برچسب ها: جمکران ، خادمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.