امام جمعه دامغان:

نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان گفت: شور و نشاط انتخابات در کنار رقابت بسیار خوب است، اما نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها باید اخلاق انتخاباتی را با دقت، رعایت کنند.

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه ضمن اشاره به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، گفت: از سیاه نمایی اجتناب کرده و تلاش کنند که برنامه‌های خودشان را بیان کنند.

وی با بیان اینکه نامزدها و هواداران آنها باید در طول ایام فعالیت تبلیغاتی اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، ابراز کرد: یکی از توصیه‌های ما به نامزدها و طرفداران آنها این است که در تبلیغات اسراف نکنند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه و رعایت اخلاق و تقوای الهی در تبلیغات نامزدها بسیار مهم است، گفت: نامزدها و طرفداران آنها از تخریب پرهیز کرده و تلاش کنند که مردم را به پای صندوق‌های رأی جذب کنند تا مشارکت بالا برود.

رستمیان با بیان اینکه نامزدها همچنین برای برون رفت از مشکلات برنامه ارائه کنند، گفت: حل مشکلات به منابع مالی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیازمند برنامه ریزی است که البته انجام آن هم از عهده یک نفر خارج است در نتیجه باید همه همراهی کرده و با هم در راستای اعتلای دامغان تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.