استاندار سمنان:

انتخابات حداکثری پشتوانه اقتدار کشور است

هاشمی با تاکید بر ضرورت مشارکت آحاد جامعه برای رقم‌خوردن انتخاباتی پرشور، گفت: انتخابات حداکثری پشتوانه‌ای برای اقتدار و عزت نظام اسلامی در ادامه مسیر پیشرفت است.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست تبیینی انتخابات  گفت: انتخابات باشکوه و پرشور همراه با مشارکت قوی و حداکثری، بر اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش می‌افزاید.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در سفر به استان سمنان، جملات و صفات بسیار ارزنده و شاخصی در خصوص مردم استان سمنان بیان داشتند و می‌طلبد تا مردم استان همچون سایر حوزه‌ها و موارد که در کشور شاخص و پیشرو هستند، در بحث مشارکت حداکثری در انتخابات نیز بدرخشند.

وی بیان کرد: برای تحقق اصل سلامت انتخابات و به منظور رعایت حق‌الناس، با رعایت اصل بی‌طرفی، اعضای ستاد انتخابات استان به هیچ وجه حق جانبداری از فرد یا جریان خاصی را ندارند.

هاشمی با اشاره به اقدام‌ها در دولت سیزدهم، افزود: استان سمنان در حوزه‌های کاهش نرخ بیکاری، رونق تولید، کاهش تورم، اجرای طرح نهضت ملی مسکن، افزایش فرآوری معادن، احیای واحد‌های راکد و توجه به عفاف و حجاب، توانست رتبه‌های برتر و شاخص کشوری را کسب کند.

این مسوول ادامه داد: همه در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب وظیفه و تکلیف داریم، با همت مسئولان و مردمبه امید خدا مشارکت قوی و حداکثری در پای صندوق‌های رای در انتخابات ۱۱ اسفند در استان سمنان رقم خواهد خورد.

استاندار سمنان با ارزشمند دانستن وظایف فعالان در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای خدمت به جامعه تحت پوشش، خاطرنشان کرد: کمیته امداد جامعه هدف بسیار گسترده‌ای دارد که لازم است به منظور مشارکت قوی و حداکثری، ضرورت شرکت در انتخابات برای این افراد تبیین شود تا مجموعه کمیته امداد در بحث حضور حداکثری در انتخابات آتی، پیشرو و سرآمد باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.