امام جمعه دامغان:

ظرفیت تشکل‌های مردمی برای کاشت درخت در دامغان به‌کارگیری شود

حجت الاسلام رستمیان با اشاره به طرح کاشت ۴۰۰ هزار نهال در شهرستان، گفت: برای ترویج و کاشت درخت از ظرفیت تشکل‌های مردمی به خصوص بانوان، بهره‌گیری شود.

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان امام جمعه دامغان ضمن قدردانی از تلاش برای توسعه فضای سبز، تاکید کرد: طرح کاشت یک میلیارد نهال از سوی دولت، اقدامی ارزشمند است.

وی با بیان اینکه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت جز در سایه همراهی گروه‌های مردمی و تشکل‌ها، میسر نخواهد شد، افزود: برای ترویج و کاشت درخت از ظرفیت تشکل‌های مردمی به خصوص بانوان، بهره‌گیری شود.

امام جمعه دامغان خواستار ورود دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی و جریان ساز مانند آموزش و پرورش به این مقوله شد و تاکید کرد: باید از ظرفیت دانش آموزان و دانشجویان و نهاد‌های تربیتی و علمی و دانشگاهی بهره گرفت.

رستمیان با بیان اینکه فعالان صنعت، صاحبان کسب و کار‌های و مشاغل و صنایع از دیگر تشکل‌هایی هستند که در طرح کاشت درخت می‌توانند مؤثر باشند، گفت: طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، اقدامی ارزشمند به منظور حفظ منابع طبیعی است که نیاز دارد گروه‌های مردمی پرشماری با آن همراه شوند.

وی خواستار ترویج و تبیین اهمیت کاشت نهال و درخت در شهرستان دامغان از سوی مسئولان منابع طبیعی شد و افزود: انتظار است که مسئولان در مجامع پیرامون مزیت‌های این طرح سخن برانند تا بتوانیم شاهد ارتقای مشارکت مردمی باشیم.

امام جمعه دامغان همچنین گفت: یکی از بخش‌های مهم در این راستا که از ظرفیت‌های مردمی بالایی برخوردار است، آموزش و پرورش است که می‌توان از ظرفیت مدارس استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار