افکار مردم باید مهدوی شود و تمدن سازی ظهور شکل بگیرد تا به قله برسیم

نماز جمعه بخش یزدان به امامت حجت الاسلام محمد ایزدی امام جمعه موقت اقامه شد.

حجت الاسلام محمدایزدی ضمن دعوت به تقوی الهی گفت: هیچ جای دین ما مبنی بر اینکه دربحث ملیت رنگ پوست و جنسیت درپیشگاه الهی مطرح نیست، ولی تقوای الهی ملاک است.

وی درآستانه میلاد بقیه الله العظم ضمن تبریک این روزرابه همه مسلمانان جهان گفت: خدای تعالی می‌فرماید ورارث زمین صالحان خواهند بود وانروزاگراسرائیل واجانب جولان می‌زنند روزی اوخواهدآمد زیرا این وعده خداست و زمین پرخواهد شد از صالحان وکلیددارخانه خدا خواهیم شد و دنیاپر از عدل و داد خواهد شد و ریشه مستکبرین کنده خواهدشد.

وی افزود:ظهور او قطعی است دعاکنیم در زمان ما باشد و ما تا تقوا و انسانیت نداشته باشیم و زخم ایجاد نشود و ظرفیت نباشد ظهوربه تاخیر خواهد افتاد.

وی بیان داشت: یکی از اهداف انقلاب ظرفیت سازی ظهورصاحب الزمان (عج) و رهبری فرمودند به قله نزدیکیم منظور قله بقیه الله است یعنی افکارمردم باید مهدوی شود و تمدن سازی ظهور شکل بگیرد تابه قله برسیم.

حجت الاسلام محمد ایزدی ضمن تبریک روز مهندس بیان داشت: ما در جهان رتبه سوم مهندسی را داریم و این یکی از دستاورد‌های انقلاب است قبلا کجا بودیم و الان کجا هستیم.

وی گفت: رهبری معظم مردم را دعوت کردند به مشارکت و فرمودند مشارکت رقابت وسلامت این توصیه مهم رهبرانقلاب بود و دشمن را شکست خواهند داد.

وی گفت: کاندید دشمن شادکن را به مجلس نفرستید و آقا به مجلس یازدم لقب انقلابی داد و این تکلیف الهی را بخاطر امنیت حضور پررنگ داشته باشید تادشمن طمع نکند جلو بیاید.

وی گفت: تنور انتخابات الحمدالله اینجا داغ است و به کوری چشم دشمنان این تنور مشارکت را بالا می برد.

وی افزود: بحث سلامت بحث مهمی است که الحمدالله درهمه انتخابات درسلامت برگزارشده است و یک رای جا به جا نمی شود، حالا اگر جایی نیاز به بازخوانی داشته است و مشخص شده است که هیج خلافی نبوده است.

 وی بیان داشت:امنیت نیزموضوع مهمی است که مدیون نیرو‌های نظامی وانتظامی هستیم.

حجت الاسلام محمد ایزدی درپایان به مسائل غزه اشاره داشت وگفت: حماس وطوفان القصی شکست نخورده، اما شهید کردن بی دفاع کودک و پیر و جوان را به گلوله می‌بنند هنر نیست و پیروزی از آن حماس و دنیای اسلام و غزه مظلوم است واسرائیل کودک کش نابود خواهدشد.

برچسب ها: نماز جمعه ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار